در حال حاضر، رایجترین راه برای ارسال مجدد یا اشتراکگذاری پستها، افزودن آنها به استوری است که طی 24 ساعت منقضی میشود. این ویژگی جدید “Repost” با ارسال یک ریلز یا پست بازنشر شده در فید اصلی فالورهای به جای بازنشر در استوری کار می کند. هم توییتر و هم تیک تاک هر کدام ویژگی مشابه خود را دارند.
در همین حال، تب Repost در پروفایل کاربر نشان داده می شود که دنبال کنندگان می توانند آن را ببینند. کاربران همچنین ممکن است بتوانند قبل از به اشتراک گذاشتن یک پست مجدد، مواردی را (شاید در کپشن) به آن اضافه کنند.
اینستاگرام گفت:
ما در حال بررسی توانایی اشتراکگذاری مجدد پستها در فید هستیم (مشابه روشی که میتوانید در استوریها مجدداً اشتراکگذاری کنید) تا افراد بتوانند آنچه را که برای آنها جذاب است به اشتراک بگذارند، و بنابراین به سازندگان اصلی برای کارشان اعتبار داده میشوند[…]. ما قصد داریم این را به زودی با یک تعداد کمی از کاربران تست کنیم.
نظر شما چیست؟ فکر می کنید از این قابلیت استفاده کنید؟
ویژگی Repost در منوی اشتراکگذاری یک پست یا ریلز قرار میگیرد و دنبالکنندگان میتوانند، محتوای ارسالشده مجدد با یک پیام دایرکت به ارسالکننده اطلاع دهند.
تب ریپست اینستاگرام
متاسفانه یکی از کمبودهای اینستاگرام را می توان در جایی دانست که شما میخواهید پستی که پسندیدید را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید اما گزینه رسمی برای پست مجدد یا Repost ندارد. خبر خوب این که قابلیت پست مجدد اینستاگرام یا Repost تایید شده است.
قابلیت پست مجدد اینستاگرام یا Repost
به تازگی تایید شده که احتمالا ویژگی جدیدی به اینستاگرام میآید و به کاربران امکان میدهد پستها یا ریلزهای دیگران را بازنشر کنند. مت ناوارا، تحلیلگر رسانه های اجتماعی یک اسکرین شات درباره این قابلیت را در توییتر منتشر کرد.
این اسکرین شات یک تب جدید در پروفایل را به نام “Reposts” نشان میدهد. اینستاگرام بعداً در بیانیه ای به TechCrunch تأیید کرد که در حال آزمایش این ویژگی است.
بفرست برای دوستات
منبع: https://toranji.ir/2022/09/10/%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-repost-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%B4/
قابلیت RePost اینستاگرام
اخیرا اینستاگرام با Reels و محتوای ویدیویی تلاش زیادی را انجام داده است و چندی قبل از آن، ویژگی فروشگاه را با تلاش زیاد ارایه کرد. این تلاشهای Instagram برای رقابت با تیکتاک و دیگر رقباست.
تحریریه ICTNN شبکه خبری