Take-Two Interactive حدود 2 ٪ از کارمندان استودیوی Cloud Chamber ، خالق بازی بعدی در سری Bioshock را کشید.

عنوان بعدی این سریال ، که از پنج سال پیش آغاز شده بود ، قرار بود دیر یا در آغاز سال منتشر شود ، اما به دلیل مشکلات زیادی در روند توسعه دوباره به تأخیر افتاد. این تعدیل بیش از 5 شغل را از بین می برد و بسیاری از توسعه دهندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. این استودیو قبل از عزل ، حدود 5 کارمند داشت و در بیوشوک بعدی با سردرگمی ساده کار می کرد.
جزئیات این اخبار توسط جیسون شار د بلومبرگ منتشر شده است ، که شامل ایمیلی است که توسط دیوید اسماعیل ، 2K ، رئیس این شرکت ارسال شده است. نامه الکترونیکی نشان می دهد که آنها تصمیم می گیرند “برخی از جنبه های اصلی را مرور کنند”.
این امر منجر به “کاهش اندازه تیم سازنده برای افزایش هدف و زمان توسعه بیشتر به بازی” شد ، اگرچه Bioshock قبلاً از یکی از طولانی ترین فرآیندهای تولید در تاریخ بازی ها فراتر رفته است.
ما نمی دانیم اکنون برنامه برای بازی بعدی Bioshock چیست ، اما ما متقاعد شده ایم که به زودی هیچ خبری وجود نخواهد داشت.