Ubisoft می توانست نسخه اصلی Rayman Rayman: Forever و Rayman’s History را توسعه دهد ، اما این پروژه در سال 6 لغو شد.

به گفته یکی از هنرمندان باستان از یوبی سافت ، نسخه اصلی ریمن در طول سال ششم لغو شد. ظاهراً این شخص ، که در بخش توسعه جلوه بصری کار کرده است ، مدت کوتاهی در این پروژه شرکت کرده است. وی گفت ، قبل از لغو ، این بازی تحت عنوان Rayman: Forever و داستان Rayman ساخته شده است.
براساس این گزارش ، با وجود این واقعیت که این بازی در اولین مراحل تولید بود ، یوبی سافت منابع خود را به توسعه هویت بصری خود اختصاص داده بود. در این راستا ، چندین آرم مختلف برای این کار طراحی شده است. به نظر می رسد یوبی سافت توجه ویژه ای به این عنوان کرده است ، زیرا در دهه 1980 ، وی به تحکیم موقعیت خود کمک کرد. ریمن به عنوان اولین مسابقه بزرگ یوبی سافت در سال 2 منتشر شد.

این هنرمند ، که دارای عناوینی مانند Age of Empires: Edition Definitive و League of Legends است ، گفت که وی در پروژه ریمن به طور موقت و آزمایشی بوده است. وی تأیید کرد که علی رغم تمام تحقیقات بصری و جهت گیری های هنری موجود ، بازی توسعه هیچ پیشرفتی نداشت. پس از فسخ این پروژه ، این مرد با Sky Mavis Studios همکاری کرد تا منشأ Axie و Axie Infinity: Womeland را توسعه دهد.
مجموعه ریمن همیشه به دلیل سبک هنری خلاقانه و منحصر به فرد خود تحسین شده است. در طول سه دهه گذشته ، ما بیش از 5 عنوان از این مجموعه را در سیستم عامل های مختلف مشاهده کرده ایم. حتی برخی از این عناوین در ژانرهای مختلف منتشر شده است. با این حال ، سری اصلی بازی از زمان انتشار Rayman Legends در طول سال 2 فراموش شده است. با این حال ، طرفداران هنوز هم در مورد بازگشت مجموعه یا انتشار نسخه جدید حدس می زنند.
Ubisoft هنوز درباره اخبار فراخوان لغو شده اظهار نظر نکرده است ، اما این مکاشفه نشان می دهد که حداقل این شرکت سعی در بازگشت یکی از حق رای دادن مورد علاقه خود دارد. ما نمی دانیم که آیا این شرکت دوباره به سریال Rayman می رود ، اما وجود پروژه ای به نام Rayman: Forever و داستان Rayman توجه Ubisoft بیشتری را به این مجموعه جلب کرده است.
