Bandai Namco در آخرین گزارش مالی خود از رکورد جدیدی یاد کرد. ناشر توانست در سه ماهه اول سال مالی ، 3.5 درصدی در فروش خالص و مزایای عملیاتی 4.9 ٪ را مشاهده کند.

در آخرین آمار مالی منتشر شده توسط Bandai Namco ، اعلام شد که ترکیب موبایل گوندام در مقایسه با سال مالی قبلی ، 4.7 ٪ افزایش را تجربه کرد. این شرکت از افزایش دیدنی در درآمد این حق رای دادن به عنوان “همکاری بین گروهی” خبر داد و خاطرنشان کرد که چنین سابقه ای قبل از سالگرد 5 سالگرد حق رای دادن تعیین شده است. دومین IP که در سه ماهه اول بهترین فروش را به فروش می رساند ، حق رای دادن One Piece است که در مقایسه با سال گذشته 4.9 ٪ است.
در سه ماهه اول سال مالی منتهی به ماه مارس ، فروش خالص این شرکت حدود 2 میلیون دلار (2 میلیارد دلار) بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.9 ٪ افزایش یافته است. سود عملیاتی در حدود 5 میلیون دلار (1.2 میلیارد ین) تخمین زده شد که نسبت به سال قبل 4.9 ٪ رشد داشته است. سرانجام ، سود عادی این مجموعه 5 میلیون دلار (1.2 میلیارد دلار) اعلام شد که در مقایسه با سال قبل 3.5 درصد افزایش دارد.
در این گزارش ، قسمت دیجیتالی این برند (که شامل بازی های ویدیویی است) در سه ماهه اول 3.5 ٪ از 5 میلیون دلار (2 میلیارد دلار) به 5 میلیون دلار (2 میلیارد ین) افزایش یافته است. سود این بخش همچنین 1.5 میلیون دلار (1.5 میلیارد دلار) به 5 میلیون دلار (1.5 میلیارد دلار) افزایش یافته است.
پس از انتشار این آمار ، مشخص شد که بازی ابدی موبایل Martion SD Gundam که در 5 آوریل منتشر شد ، دنیای خوبی را تجربه کرد. همچنین اعلام شده است که بازی Elden Ring Nightreign که در تاریخ 9 ژوئن منتشر شد ، عملکرد مالی قابل قبولی را تجربه کرد. اگرچه آمار فروش آن در طی سه ماه مشخص نشده بود ، اما برند ژاپنی تأیید کرد که تاکنون بیش از پنج میلیون نسخه از این کار را فروخته است.
بخش بازی در کنسول داخلی این شرکت همچنین 1.5 میلیون واحد دارد که متعلق به 3 عنوان جدید (2 بازی با بازی های بومی شده) در سه ماهه اول سال مالی است. از این طریق ، 3.5 میلیون نسخه از بازی های جدید منتشر شده و 3.5 میلیون نسخه سهم بازی های قدیمی است.
سرانجام ، این شرکت اعلام کرد که در سه ماهه دوم ، قصد دارد به لطف فروش بازی های اصلی ، درآمد اساسی خود را تقویت کند و بیشتر روی محتوای شبکه تمرکز کند. با این حال ، با انتشار بازی های جدید ، درآمد کلی محتوای شبکه شبکه و بازی های کنسول داخلی باید افزایش یابد.