جیسون کانل از استودیوی Sucker Punch Studio به هواداران اطمینان داد که تیم توسعه بازی Yōtei ضمن تمرکز بر تاریخ ، بر ایجاد انواع فعالیت ها تمرکز خواهد کرد.

Ghost of Yōtei ، به دلیل محیط های غنی و غنی ، با تمرکز بر روایت حماسی و ساختار دنیای باز ، احتمالاً عنوانی طولانی خواهد بود که ساعت ها شما را سرگرم می کند. اگرچه برخی از افراد انتظار دارند که این بازی بسیار بزرگتر از شبح Tsushima باشد ، اما این انتظارات باید کنترل و در محدوده منطقی نگه داشته شود. جیسون کانل ، مدیر استودیوی Sucker Punch ، اخیراً در مصاحبه ای گفت که این دو عنوان از نظر زمان بسیار مشابه هستند.
با توجه به سایت Howlongtobeat ، شما به طور متوسط 4 ساعت برای به پایان رساندن شبح Tsushima نیاز دارید. با توجه به محتوای اضافی ، این بار می تواند به 4 ساعت برسد که تعداد قابل توجهی است. با این حال ، در عنوان Ghost of Yōtei ، این بار بسته به سبک بازیکنان متفاوت خواهد بود و احتمالاً ما فعالیتهای متنوع تری داریم.
اگرچه استودیوی Sucker Punch در تلاش است تا به بازیکنان آزادی بیشتری بدهد ، اما کانل همچنان روی ساختار تاریخ تمرکز زیادی خواهد کرد. بنل تأکید کرد.
یکی از مواردی که من در این مجموعه دوست دارم گزینه های بسیاری است که شخصی سازی بازیکنان را ارائه می دهد. چالش ما به عنوان یک تولید کننده طراحی یک بازی است که آزادی بیشتری را به بازکن ها می بخشد و هرگز از ساختار تاریخ دست نخواهد کشید. داشتن یک داستان ساخت یافته بسیار کسل کننده است. هر داستان یک شروع ، یک محیط و پایان دارد. در نتیجه ، اگرچه سفر ATSU برای شکار یونس طراحی شده است ، ما به بازیکنان اجازه نمی دهیم بدون پیروی از ساختار تاریخ ، آنها را از بین ببرند. ما واقعاً از تاریخ قدردانی می کنیم.
در Ghost of Yōtei ، بر خلاف نسخه قبلی ، ATSU باید به دنبال جمع آوری اطلاعات باشد و سرنخ هایی را دنبال کند که آن را به مناطق کاملاً متفاوت منتقل کند. به همین دلیل ، ممکن است قبل از مبارزه با دشمنان اصلی ، مأموریت های ثانویه انجام دهید. بسته به سرنخ هایی که به دنبال آن هستید ، با مواردی مانند سلاح های جدید و به روزرسانی تجهیزات که سبک بازی و مسیر تاریخ را تشکیل می دهند ، روبرو خواهید شد.
Ghost yōtei در تاریخ اول اکتبر آن را منحصراً برای پلی استیشن 2 منتشر می کند.