GTA 6 باید به گرانترین بازی ویدیویی تاریخ تبدیل شود. اگرچه احتمالاً GTA 7 از نظر اندازه و اندازه نیز بیشتر خواهد بود ، یکی از توسعه دهندگان سابق Roxstar تخمین می زند که پیشرفت و تداوم هوش مصنوعی ساعت ها و هزینه های کاری را کاهش می دهد.

ماه مه ، قرار است یکی از بزرگترین ماه های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی باشد. در حالی که برخی از بازی های اضافی باید در این ماه منتشر شود ، احتمالاً آنها در زیر سایه GTA 6 ناپدید می شوند ، مگر اینکه دوباره به تأخیر بیفتد. این کار به عنوان بزرگترین بازی تاریخ شناخته می شود و باید از نظر بودجه گرانترین بازی تاریخ باشد.
GTA 7 می تواند از نظر موقعیت و بودجه از آن فراتر رود ، اما یکی از توسعه دهندگان قدیمی آن را باور نمی کند.
آیا GTA 6 گرانترین بازی تاریخ خواهد بود؟

Obbe Vermeij ، مدیر فنی سابق Roxstar که روی عناوینی مانند Vice City ، San Andreas ، Grand Theft Auto 4 و سایر بازی ها کار می کرد ، که اخیراً در برنامه Kiwi Talkz ارائه شده و از GTA 6 و GTA 7 سخنرانی کرده است.
Vermage معتقد است که بیشتر کارها احتمالاً توسط هوش مصنوعی انجام می شود و بسیاری از قسمت ها را می توان با هوش مصنوعی انجام داد. او همچنین پیش بینی خود را از بازی اصلی بعدی اعلام کرد:
GTA 7 ارزان تر از GTA 6 خواهد بود. البته ، ما باید 5 سال صبر کنیم تا ببینیم آیا من درست هستم.
توسعه دهنده پیشین معتقد است که هوش مصنوعی بسیار زیاد خواهد شد. در نتیجه ، دستی ترین رویکرد GTA 6 آن را به گرانترین بازی تبدیل می کند:
من فکر نمی کنم که یک بازی از GTA 6 بزرگتر شود ، زیرا بسیاری از این موارد به هوش مصنوعی واگذار می شوند ، خواه ما آن را دوست داشته باشیم. بنابراین من فکر می کنم که این ارتش های هنرمندانی که کارتهای عظیم یا صحنه های سینمایی می سازند ، در پنج سال آینده بخشی از کار هوش مصنوعی آنها خواهند بود.
آیا استفاده فزاینده از هوش مصنوعی در همه زمان ها تهدیدی بیشتر برای صنعت بازی خواهد بود؟ آیا ما نیازی به تعیین مرزها و دستورالعمل ها برای حمایت از هنرمندان و توسعه دهندگان با استعداد نداریم؟ نظر شما چیست؟