براساس منابعی که در مورد وب سایت VGC صحبت می کنند ، گرگ میلز ، با تجربه ترین و تأثیرگذارترین طراح بازی برای استودیوهای نادر ، پس از بیش از 5 سال تجربه کار ، تیم را ترک می کند.

به گفته چندین عضو استودیو که به طور ناشناس با سایت VGC صحبت کرده اند ، میلز پس از اعلام لغو بازی Everwild ، چهارشنبه نادر را ترک می کند. این طراح از سال 2 (1) پروژه Everwild را اجرا کرده است. براساس این گزارش ، تولید کننده باتجربه از نادر ، لوئیس اوکانر ، که اولین پروژه او روز بد Fur de Conker در نینتندو 2 بود ، پس از لغو Everwild ، استودیو را نیز ترک خواهد کرد.
میلز یکی از اولین طراحانی بود که در نادر استخدام شد. اولین بازی که نام وی در آن ثبت شده است ، خورشیدی جتمن است که در طول سال 2 منتشر شد. وی بعداً یکی از مهمترین و پرکار ترین مدیران استودیوی انگلیس شد و پروژه هایی مانند Donkey Kong Country و مجموعه او ، Banjo-Kazoie و Toie و همچنین Seebey توسط Ghoulies و Viva Piña را رهبری کرد.
در طی دوره متعلق به مایکروسافت ، میلز Banjo-Kazooie را طراحی کرد: آجیل و پیچ و کینک ورزش و به عنوان مدیر خلاق در پروژه دریای سارقان کار کرد. به طور کلی ، میلز در حدود 2 بازی در نادر کار کرد. اگر به طور رسمی تصویب شود ، عزیمت وی می تواند پایان زمان این استودیوی قدیمی انگلیس باشد. استودیویی که فقط تعداد کمی از کارمندان مایکروسافت را در خود جای داده است.
استودیوهای نادر ، که در سال 2 (1) تأسیس شده است ، بیشتر برای بازی هایی مانند Batletoads ، Donkey Kong Country ، Goldneye 007 و Banjo-Kazoie شناخته شده است. مایکروسافت استودیو را در سال 2 (2) خریداری کرد و تحت نام تجاری Xbox از Kameo ، Viva Piñata ، Kinect Sports و Sea of Shieves ساخته شد.
مایکروسافت روز چهارشنبه لغو پروژه Everwild را به عنوان بخشی از تنظیم گسترده انرژی در سطح شرکت تأیید کرد. براساس گزارش ها ، این تنظیم می تواند منجر به اخراج حدود 5 نفر در کلیه بخش های مایکروسافت شود. Matt Bouti de Microsoft Studios در یک ایمیل ملی برای کارمندان نوشت:
ما تصمیم گرفتیم که جلوی توسعه بازی های کامل تاریک و Everwild را بگیریم ، و همچنین چندین پروژه رونمایی دیگر را در این سریال متوقف کنیم. در این راستا ، ما یکی از استودیوهای خود را نیز به نام ابتکار عمل می کنیم. این تصمیمات و همچنین سایر تغییرات در تیم های ما بخشی از تلاش گسترده تر برای تجدید نظر در اولویت ها و تمرکز منابع است تا تیم ها بتوانند صنعت بازی را بیشتر تغییر دهند. ما این تصمیمات را به راحتی اتخاذ نکرده ایم ، زیرا هر پروژه و تیم نتیجه سالها تلاش ، خلاقیت و تعهد است.