براساس منابع VGC ، فرآیند ساخت و ساز Everwild ، یک استودیوی IP جدید و مورد انتظار توسط مایکروسافت و بخش بازی آن یعنی Xbox لغو شد.

براساس افرادی که از این پروژه مطلع شده اند ، این خبر به اعضای تیم گزارش شده است. این اتفاق پس از یک تنظیم عمومی در مایکروسافت و Xbox رخ می دهد که ساعاتی پیش به طور رسمی تصویب شد.
استودیوهای نادر برای اولین بار در 7 نوامبر از Everwild رونمایی کردند و تریلر دیگری را در ماه ژوئیه منتشر کردند. در سالهای بعد ، خبر بازی بسیار کم بوده است. علاوه بر اصرار بخش بازی ، فیل اسپنسر ، در اوایل سال جاری ، که عنوان “پیشرفت” را تأکید می کرد.
با مرحله اولیه ، بازی Everwild بیش از یک دهه در حال توسعه بود و به گفته توسعه دهندگان ناشناس ، این تیم حتی پس از شروع مجدد اخیر این پروژه به چالش کشیده شد.
در طول سال 4 ، منابع VGC با آگاهی از روند توسعه Everwild ، فاش کردند که طراحی بازی در واقع “از صفر آغاز شده است” و گرگگ مایلز ، طراح جانباز ، مسئول این پروژه منصوب شد. میلز یکی از با تجربه ترین طراحان استودیویی نادر است که پروژه هایی مانند Donkey Kong Country ، Banjo-Kazooie ، Viva Piñata و Sea of Shieves را هدایت می کند.
استودیوهای نادر که در سال دوم تأسیس شده است ، یکی از قدیمی ترین توسعه دهندگان بازی در انگلستان است و بیشتر به عناوینی مانند Batletoads ، Donkey Kong Country ، Goldeneye 007 و Banjo-Kazoie شناخته شده است. مایکروسافت در سال ششم استودیوهای نادر را خریداری کرد و از آن زمان استودیو تحت پرچم Xbox عناوینی مانند Kameo ، Viva Piñata ، Kinect Sports و Sea of Shieves را ساخته است.

