امروز ، خدمات زنده یک بازی عالی برای صنعت بازی است ، زیرا آنها اغلب نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. این امر به ویژه در مورد استودیوهایی که عمدتاً روی عناوین در یک متمرکز شده اند ، صادق است ، اما همچنین سعی در ورود به این سبک دارند ، مانند Remedy Entertainment و FBC: Firebeak.

Remedy در مورد آخرین بازی نسخه خود اعتراف کرد که عنوان خدمات FBC: Firebreak انتظارات فروش را برآورده نمی کند و آنها از موفقیت آن دو انتظار جاه طلبانه تری داشتند.
در گفتگو با وب سایت GameSpot ، مدیر روابط عمومی Remedy ، توماس پوها ، از ضعیف ترین پیشنهاد بازی صحبت کرد. وی اظهار داشت که این شرکت انتظارات بالایی دارد ، اما FBC: Firebeak به اهداف فروش خود نرسیده است.
Remedy اخیراً فاش کرد که این بازی به یک نقطه عطف مهم که از 5 میلیون بازیکن عبور کرده است ، رسیده است. با این حال ، از آنجا که بازی در گیم پلی و پلی استیشن پلاس در دسترس است ، بیشتر بازیکنان به جای خرید مستقیم بازی از این خدمات استفاده می کنند.
این به وضوح در پلت فرم Steam قابل مشاهده است ، جایی که بازی به قله کمتر از 5 بازیکن رسیده است و در حال حاضر به طور متوسط کمتر از 5 بازیکن در روز است. با این حال ، Remedy اعلام کرد که او در تلاش است تا اوضاع را تغییر دهد و قصد دارد برای مدت طولانی از بازی پشتیبانی کند.