توسعه دهنده The Witcher 4 اعلام کرده است که نسخه ی نمایشی فنی اخیر نمایانگر نسخه نهایی بازی نیست و نباید انتظار همان گرافیک را داشته باشد.

در اوایل این ماه ، همه ما فکر می کردیم که اولین نگاه خود را به گیم پلی Witcher 4 دیده ایم. CD Projekt Red مجبور شد عمل کند و بگوید که این فقط یک نسخه ی نمایشی فناوری است که نشان می دهد وقتی ما روی دنباله ای که انتظار داشتیم کار می کنیم ، تیم چه می گذرد.
از آن زمان ، توسعه دهندگان در تلاشند تا ما را ترغیب کنیم تا انتظارات خود را تنظیم کنیم. قبلاً شنیده بودیم که میزان 2 تصویر در ثانیه در کنسول ها ، به ویژه سری Xbox ، در این مرحله تضمین نمی شود و اکنون به ما گفته می شود که نباید انتظار داشته باشیم که بازی نهایی مانند یک نسخه ی نمایشی فنی به نظر برسد ، زیرا می توان جلوه های بصری را کاهش داد.
این سؤال توسط جان هرمانوویچ ، مدیر مهندسی و تولید در CD Projekt Red مطرح شد ، که با Gameradar of Witcher 4 صحبت کرد. هرمانوویچ می گوید:
ما از Cyberpunk چیزهای زیادی آموخته ایم. ما این گیم پلی را نمی نامیم ، وانمود نمی کنیم که این نسخه نهایی بازی است. این یک نسخه ی نمایشی فنی است.
این بدان معنی است که تشخیص اینکه آنچه در نسخه ی نمایشی دیده ایم “نسخه واقعی بازی یا گیم پلی” نیست. علاوه بر این ، بازی نهایی ممکن است از دارایی و منابع در نسخه ی نمایشی استفاده نکند. با این حال ، این دارایی هایی است که تیم در حال حاضر با آن کار می کند.