Death Stranding 2: در ساحل ، محصول همکاری بین سرگرمی های تعاملی سونی و Kojima Productions دشوارترین عنوان برای مدیر هایدو کوجیما بود.

در آخرین قسمت از برنامه رادیویی Koji Pro ، Hido Kojima ، مدیر Death Stranding 2: در ساحل ، اعلام کرد که کار در این بازی از همه پروژه های قبلی خود دشوارتر است. این دشواری ناشی از توسعه بازی در طی اپیدمی Coveid-19 بود.
کوجیما همچنین خاطرنشان کرد: در طی اپیدمی ، بیمار مجبور به انجام جراحی چشمی شد. در نتیجه ، مواقعی وجود داشت که او نمی دانست چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما او سرانجام توانست کار خود را در Death Stranding 2: در ساحل به پایان برساند و امیدوار است که مردم بی تاب باشند.
کوجیما در مصاحبه اخیر گفت آنچه که بیشترین ترس زمان بود. او از مرگ ، زوال عقل و فراموش کردن چیزها با افزایش سن می ترسد. کوجیما تأکید کرد که 5 ساله است و اکنون 5 ساله بود. وی همچنین Coveid-19 را تأکید کرد و تأثیر آن بر Death Stranding 2: در ساحل.
هایدو یادآوری کرد که در بهار ، در هنگام تیراندازی از صحنه شروع کانال اکشن ، شکننده (با بازی Lea Sido) برای دیدار با سام پاتر پل (با بازی نورمن ریدز) ، وی نتوانست توزیع را اسکن کند و انتخاب جدیدی از بازیگران را همانطور که انتظار می رود ، انجام دهد. در نتیجه ، Death Stranding 2: در ساحل با تأخیر غیر منتظره روبرو شد. به گفته وی ، اگر این اپیدمی نبود ، این بازی در سال ششم منتشر می شد.
پیش از این ، کارگردان Death Stranding 2: در ساحل فاش کرد که این بازی در ابتدا به عنوان اولین مسابقه بازی اول یا چیزی مانند Death Stranding 1.5 برنامه ریزی شده بود. ایده های اولیه این بحث ، تأثیر رویداد مرگ را در سایر نقاط جهان ، از جمله تأثیر ابرهای کایرال بر موشک ها و احتمالاً سفرهای فضایی بررسی کرده است.

