شرکت ملی پست در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، با استفاده از زیرساخت های پیشرفته و اجرای فرآیندهای هوشمند ، به حداقل رساندن زمان قابل اعتماد و هر خطا ، شرکت کرد و به گفته مدیر کل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست ، شرکت پست در طول نمایشگاه ثبت شد.
به گفته ICTNN ، امسال ، سی و ششمین نسخه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در امام خمینی (RA) و با شعار برای ایران در دو بخش فیزیکی و مجازی برگزار شد.
شرکت ملی پست همچنین اعلام کرد که مانند سالهای گذشته با استفاده از زیرساخت های پیشرفته و اجرای فرآیندهای هوشمند ، به حداقل رساندن زمان پیوستگی و هر خطایی برای افزایش رضایت مشتری در این نمایشگاه حضور داشته است.
در نتیجه ، به دلیل افزایش تقاضا برای کتاب ، مکان واحدهای پستی ثابت و متحرک در مناطق مرتفع تهران انجام شده و ارسال و ارسال اهداف به اهداف روزانه انجام می شود.
اکنون با پایان نمایشگاه ، مدیر کل بازاریابی و فروش شرکت ملی پست از ثبت نام 6000 سرویس پستی در سی امین نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.
به گفته وی ، حدود 6000 سرویس در شرکت پست ارائه شده و 6،600 توسط ناشران تهیه می شوند. 7000 نفر توسط عموم توزیع و تحت تأثیر قرار گرفتند. باید گفت که میانگین توزیع گمرک نیز 7 روز است و در روزهای آینده بقیه به عموم می رسند.
لازم به ذکر است که در پایان نمایشگاه ، رسماً اعلام شد که کل فروش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سی و ششمین دوره بیش از 2.5 میلیارد ریال بود. در بخش فروش مجازی ، مبلغ ثبت شده از 1.2،2،2،2.2 ریال و در بخش فروش به صورت حضوری ، میزان فروش به 1.2،2،2،2.2 رسیده است.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات