آلانا پیرس ، نویسنده سابق استودیوی سانتا مونیکا ، فکر می کند که بازی هایی مانند Fortnite صنعت بازی های ویدیویی را نابود می کنند.

آلانا پیرس در آخرین ویدیوی کانال YouTube ، تجزیه و تحلیل تحلیلی تحلیلی ناامید کننده از صنعت بازی فعلی را ارائه داد. این تجزیه و تحلیل بر اساس داده هایی که وی با گفتگو با سرمایه گذاران به دست آورده است است و نشان دهنده مشکلات ساختاری است که دیگر نمی توان نادیده گرفت. وی مشکلات پیچیده اقتصادی و جمعیتی را مورد بررسی قرار داد که منجر به تعدیل عمومی سربازان ، استودیوها و بسته شدن رکود اقتصادی شد.
به گفته پیرس ، صنعت بازی های ویدیویی عمیقاً با افزایش انتظارات در بازار سهام مرتبط است ، اما دیگر قابل دستیابی نیست. علاوه بر این ، بسیاری از مدل های کسب درآمد ، مانند بازی های رایگان با پرداخت در برنامه ، زنگ ها و پرداخت های هدفمند برای کسب درآمد با بازیکنان دیگر مؤثر نیستند. وی تأکید کرد که بازار اشباع شده است و ماهیتی که قبلاً سرمایه گذاران را به ورود به این زمینه سوق می داد دیگر نیست.

پیرس معتقد است که یکی از مؤثرترین عوامل می تواند روند رشد جمعیت باشد زیرا میزان تولد در جهان دیگر به اندازه کافی افزایش نمی یابد تا موجی از مصرف کنندگان جدید فراهم شود. به گفته وی ، شرکت های فناوری حساب ویژه ای افتتاح کرده اند. او گفت:
تلاش های صنعت برای ورود به توسعه کشورهای در حال توسعه از طریق تلفن های هوشمند و درمان ابری بیشتر برای برآورده کردن سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است. Microsoft Cloud Designs نمونه خوبی است زیرا آنها برای ورود به بازارهای جدید و ناشناخته برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده اند.
پیرس همچنین هشدار داد که بازی هایی مانند Fortnite ، Call of Duty و Minecraft با عملکرد خود به استودیوهای دیگر و بازی های کوچکتر آسیب رسانده اند. این عناوین اکنون برای جذب عموم و اصلاح عادات مصرف کننده در حال رقابت با رسانه های اجتماعی هستند.
با این حال ، ظاهراً علائم امید وجود دارد. پیرس تأکید کرد که استودیوهای مستقل و خصوصی مانند لاریان استودیو با Baldur’s Gate 3 و Warhorse Studios با Kingdom Come: Deliverance 2 ، که در هیچ سرمایه گذار موفق نشده است.