بازی های اجباری ، خالق جنوب نیمه شب ، می گوید که نقش آنها در Xbox مانند Call of Duty نیست و هدف آنها ارائه تجربیات متفاوت و خاص است.

علاوه بر این ، طبق گفته Guillaume Provost ، مدیرعامل بازی های اجباری در جنوب نیمه شب در کمتر از یک ماه پس از انتشار ، به بیش از یک میلیون بازیکن رسیده است.
اگرچه در این زمینه هنوز در دسترس نیست ، اما به نظر می رسد بخش بزرگی از بازیکنان در جنوب نیمه شب از طریق سرویس Xbox Pass وارد بازی شده اند. داده های Steam نشان می دهد که این عنوان به اوج خود فقط 2.5 بازیکن را به طور همزمان روی این سکو ثبت کرده است که احتمالاً سهم کمی از فروش مستقیم را در مقایسه با سرویس مشترکین Xbox نشان می دهد.
در مصاحبه ای جدید ، مدیرعامل Conception Studios دیدگاه خود را در مورد نقش استودیو در مایکروسافت توصیف کرد. او معتقد است که وظیفه آنها ساختن محصولات فوق العاده ای مانند Call of Duty نیست و هدف آنها ارائه تجربیات منحصر به فرد است. بازی هایی که با عموم مردم که قبلاً مورد غفلت واقع شده اند ، سروکار دارند یا تنوع بیشتری را به لیست محتوای Xbox اضافه می کنند.
او گفت:
من به این مأموریت برای آینده استودیو اعتقاد دارم. ما نمی توانیم بگوییم چه مخاطبان ، تجربیات و فرهنگ هایی که در پروژه های آینده خواهیم دید ، اما فکر می کنم نقش ما در Xbox این است که یک برند جذاب برای همه و هر قشر باشد.
جنوب نیمه شب اکنون در سری X / S و رایانه های شخصی موجود است. برای بررسی کار می توانید به این آدرس مراجعه کنید.