رئیس استودیوی Baldur’s Gate 3 توضیح داد که چرا توسعه DLC یا DLC برای تیم وی اولویت ندارد.
بازی Baldur’s Gate 3 با موفقیت در سال 2 (2) منتشر شد و جوایز بی شماری را دریافت کرد و باعث شد استودیوی لایان بسیار محبوب شود. با توجه به این موفقیت ، بسیاری انتظار داشتند که یک بسته DLC برای این نقش محبوب منتشر شود ، اما به نظر می رسد که چنین است. از Swin Winke ، مدیرعامل لایان ، دلیل این است که DLC برای استودیو “کسل کننده” است.
در مصاحبه ای با گیمپوت ، وینکه گفت که استودیوهای لاریان “در تولید DLC ظاهر نمی شوند” و به روزرسانی های اصلی و Gate 3 Baldur’s Gate 3 را به عنوان وسیله ای ترجیحی برای توسعه بازی های خود ذکر کردند. وینکه وقتی از وی خواسته شد تا بیشتر توضیح دهد ، گفت که DLC “کسل کننده” است و هیچ “تمایل” ای برای انجام این کار در استودیو وجود ندارد. گفت وینکه
شما باید یک بازیکن شاد داشته باشید ، تجارت شما موفق می شود ، اما مهمتر از همه این است که توسعه دهندگان نیز خوشحال هستند. کاری که امروز انجام می دهیم ، توسعه دهندگان ما را بسیار شادتر می کند. ما موفقیت بزرگی کسب کردیم و مردم دائماً می گفتند DLC را بسازند ، اما وقتی فرصت کمی برای فکر کردن داشتیم ، تعجب کردیم: واقعاً چه کاری انجام می دهیم؟
آخرین به روزرسانی Baldur’s Gate 3 ، Patch 8 ، دوازده زیر شاخه جدید ، حالت عکاسی و امکان بازی متناوب در کمپین های چند نفره را اضافه کرد. پیام رسمی وبلاگ لاریان ، که توسط به روزرسانی منتشر شد ، اعلام شد که این آخرین به روزرسانی BG3 خواهد بود ، زیرا تیم توسعه دهنده اکنون روی پروژه بعدی خود کار می کند.
بازی Baldur’s Gate 3 اکنون برای سری Xbox X در دسترس است | S ، PS5 و PC.