Sucker Punch Studios با انتشار تریلر جدید برای بازی Yotei و اعلام تاریخ انتشار آن بسیار شگفت زده شد. در طول مسابقه ، بازیکنان در نقش ATSU به یک سفر انتقام جویانه می روند تا شش UET را که خانواده اش را قتل عام کرده و او را نصف آزاد کرده اند ، به قتل برسانند.

نکته جالب این است که ساختار کلی بازی با نسخه قبلی ، Ghost of Tsushima متفاوت است. ATSU به دنبال سرنخ هایی در اوزو (مدرن هوکیدو) است و می تواند عضو گروه اول هدف را انتخاب کند. این منطقه نوید محیط های پیچیده تری را به بازیکنان می دهد. کارگردانان بازی جیسون کانل و نیت فاکس ، در مصاحبه ای با مجله Variety ، از تأثیر دوران ادو در طراحی دنیای بازی صحبت کردند.
فاکس گفت:
این بازترین عنوانی است که تاکنون انجام داده ایم. یکی از بزرگترین لذت ها گم شدن در دنیای بازی است. شما اجازه می دهید کنجکاوی شما در این منظر شما را راهنمایی کند. ما این را یک لحظه مقدس می دانیم که می خواهیم بازیکنان را هیجان زده کنیم تا آنها بتوانند کاملاً در هوکایدو یا اوزو حضور داشته باشند ، همانطور که در زمان بازی آنرا صدا کردیم. منطقه اوزو خود شخصیتی مستقل و پر از اسرار پنهان است.

کانل اضافه کرد:
این منطقه بسیار وحشی و پر از طبیعت است. فرصتی برای گفتن یک داستان وحشی تر و روستایی از این داستان وجود دارد تا زمانی که در یک شهر بزرگ اتفاق افتاد. اکوسیستم های زیادی برای احیای و بسیاری از مکان های باشکوه برای الهام بخشیدن وجود دارد. ادغام همه آنها امکان پذیر نبود ، بنابراین ما برخی از زیباترین مکان ها را انتخاب کردیم و آنها را برای بازیکنان خود مجدداً انتخاب کردیم.
این رویکرد “وحشی” در گیم پلی نیز آشکار است. به نظر می رسد بازیکنان در حالی که در کنار خود می جنگند گرگ دارند.