اگرچه استودیوی Bungie اخیراً از بازی جدید خود ، ماراتن رونمایی کرده است ، اما به نظر می رسد که هیچ تصمیمی مناسب گرفته نشده است.

به تازگی ، Bungie Studios با نمایش گیم پلی به طور رسمی از گیم پلی رونمایی کرد. این بازی که در نوع تیرانداز استخراج واقع شده است ، با ترکیب یک مکانیک منحصر به فرد و یک سبک هنری جدید سعی در تغییر ژانر دارد.
با این حال ، بسیاری از طرفداران اکنون به دلیل تقصیر بازی و اخبار و شایعات در مورد این موضوع ، دید منفی از بازی ماراتن داشته اند. به نظر می رسد این بازی قادر به یافتن جایگاه خود در بین عناوین نوع تیرانداز استخراج است ، اما استودیوهای Bungie به عنوان یک تصمیم بسیار پرخطر عمل کردند که در توسعه بازی نقش داشت ، یعنی بسیار شجاع یا کاملاً خام.
به عنوان یک بازی ، ماراتن مشکلی ندارد. مکانیسم های جنگی جذاب به نظر می رسد ، نظرات جلسات پیش نمایش ، و بازی توسط استودیوی معروف بانجی با بودجه زیادی پشتیبانی می شود. اما این تنها نوک کوه یخ است و وقتی عمیق تر به نظر می رسیم ، نقاط ضعف به سرعت ظاهر می شوند.

اولین مشکل این است که بازی های تیراندازی از نوع تیرانداز استخراج به ندرت از بازار جان سالم به در بردند. فرار از تارکوف شاید تنها بازی باشد که سالها ثبات جنسیتی خود را حفظ کرده است. همچنین برای نوع تیرانداز استخراج کمی بد به نظر می رسد ، زیرا در حال حاضر عناوین زیادی در ژانر وجود دارد. البته بسیاری از توسعه دهندگان همیشه سعی می کنند آثاری را در ژانر تولید کنند. روند تولید این سبک از بازی ها بسیار شبیه به موج عمومی بازی های Bethel Royal است ، اگرچه بسیاری در بازی های سلطنتی بتل موفق شده اند ، در حالی که در سالهای اخیر ، بسیاری از بازی ها در نوع تیرانداز استخراج ایجاد شده اند.
براساس گزارش ها ، ماراتن یک بازی پولی با قیمت متوسط خواهد بود. آنچه بسیاری از آنها به عنوان اولین خطای بزرگ Bungie می دانند. بسیاری بر این باورند که بازی های جنسیتی باید به صورت رایگان منتشر شود و شرکت های توسعه به دنبال پول در معاملات -law هستند. فروش چنین بازی هایی دشوار است زیرا هم ژانر خاصی دارند و هم یک IP ناشناخته جدید.
هیچ وقت برای تعریف ماراتن وجود ندارد زیرا در همان زمان با Borderlands 4 منتشر خواهد شد. مجموعه Borderlands با میلیون ها نفر از طرفداران از سراسر جهان و یک سبک هنری خاص ، می تواند این کار را برای ماراتن بسیار دشوار کند.

اگرچه خصوصیات و مکانیک های خاص موجود در عنوان ماراتن جذاب است ، اما این بازی یک رویکرد بسیار پیچیده برای مدیریت نوع تیرانداز عصاره اتخاذ کرده است. در اصل ، در این ژانر ، بازیکنان انتظار دارند وارد بازی شوند ، کارت را اجرا کرده و با موفقیت آزاد شوند. بر خلاف ادعاهای موجود ، به نظر نمی رسد که بانجی در توسعه بازی ماراتن به این اصل پیوسته و پیچیدگی های خاصی را ایجاد کرده است.
به نظر می رسد این بازی برای طرفداران سختگیرانه تیرانداز استخراج به دلیل عدم عمق تاکتیکی و خیال بیش از حد ساده است ، اما در عین حال ، برای کسانی که علاقه مند به تیراندازان ساده هستند بسیار دشوار است. بنابراین بازار هدف ماراتن دقیقاً کجاست؟
