هیداکی کامیا یک سال و نیم پلاتینومگامز را ترک کرد تا یک استودیوی جدید با همکار سابق خود ، کوییاما ایجاد کند. آنها اکنون بازی های اوکامی را انجام می دهند.

اکنون کامیا می گوید که او نمی خواهد این ایده را ایجاد کند که قصد دارد تنها بر ساخت مجموعه های غیررسمی و جانشینان توسط استودیوی جدید استودیوی کلوویس تمرکز کند.
در مصاحبه جدید با بازی Gamespark ژاپنی ، Kamia و Coyama به آنچه در مورد رابطه استودیو با IP های موجود فکر می کردند ، دعوت شدند. Coyuma پاسخ داد که موقعیت اصلی کلودرها این است که امکان انجام بازی را رد نمی کند. وقتی نوبت به بررسی عنوان بعدی می رسد ، استودیو ممکن است فکر کند که ساخت یک دنباله برای یک IP موجود ، یک جانشین غیررسمی یا حتی یک IP کاملاً جدید می تواند جالب باشد. کویوما گفت.
من فکر نمی کنم ما روش هایی را که در خط مشی جالب درمان بازی خود استفاده می کنیم محدود کنیم.

کامیا همچنین موافقت کرده است که تأکید کند که مهمترین چیز ساخت بازی بر اساس یک سری موجود است. سوال اصلی این بود که آیا بازی جالب است یا خیر. او آن را گفت.
اگر از ما خواسته شود بازی ایجاد کنیم که از یک مالکیت معنوی موجود استفاده کند ، به نظر می رسد که آن را با اصول Clouders سازگار کنید.
اگر به ما پروژه ای پیشنهاد شود که واقعاً بخواهیم کار کنیم و تمایل به انجام این کار را افزایش دهیم ، یک اثر اصلی نیز ایجاد خواهیم کرد. بنابراین من فکر می کنم مناسب است که بگوییم هیچ چیز غیرممکن نخواهد بود. سرانجام ، همه چیز به این بستگی دارد که آیا ما احساس “WOW” می کنیم.
در پایان ، کامیا گفت که با ایجاد استودیویی که بلافاصله کار خود را روی یکی از بازی های قبلی خود آغاز کرد ، اوضاع کمی دشوار بود. برخی از بازیکنان این ایده را نخواهند داشت که هدف هدف همه بازی های آینده خود است ، اما این طور نیست.
او توضیح داد
ما در حال حاضر در حال کار روی چیزی هستیم و به هر حال ، این یک IP است که من در گذشته کار کرده ام. من فکر می کنم ایجاد این مفهوم اجتناب ناپذیر است. این واقعیت که ما به دلیل این انتظار مورد توجه بازیکنان قرار گرفته ایم ، همان چیزی است که ما از آن سپاسگزاریم. من می خواهم تکرار کنم که ما این کار را فقط به دلیل شرایطی که داریم انجام می دهیم. این تمام چیزی نیست که ما ارائه می دهیم.