کار جدید این تیم از جمله NOD ، که از آن خاطرات زیادی از زندگی عجیب و غریب داریم ، خبری بود که طرفداران بسیاری را برانگیخته است. حتی اگر بعد از LIS 2 خوش بین باشیم ، با تجربه سوابق گمشده: Bloom & Rage ، ما حق داریم به آینده این تیم امیدوار باشیم. کار در قسمت اول خود ، Tape 1 ، از بعضی جهات پیشرفت خوبی داشته است ، اما شیب NOVE NOVE سریعتر از گذشته بوده است. لازم به ذکر است که این عنوان در دو بخش گفته می شود و نوار 2 در اول آوریل (1 آوریل) منتشر می شود.


داستان رکوردهای گمشده در دو دوره مختلف روایت می شود و بازی در قلب داستان یک دوست نوجوان ، پاییز ، نورا ، سوان و کات را روایت می کند که در تابستان امسال ماجراهای عجیب و غریب دارند. در دوره دوم ، که حدود 5 سال پس از این موارد (سال 2) است ، آنها به دنبال یک رویداد مرموز برای پاییز هستند ، این دوستان تصمیم می گیرند بازدید کنند. به طور کلی ، در متن داستان ، چیزی شبیه به سری کت های زرد را می بینیم و داستان دائماً بین دو سناریو فعال می شود. علاوه بر این ، ما کنترل Swann ، شخصیتی درونگرا داریم که نمی تواند با دیگران ارتباط برقرار کند و اضطراب اجتماعی و عدم اعتماد به نفس دارد.

دوربین فیلمبرداری Swann که به دلیل علاقه به این زمینه هنوز با آن است ، گیم پلی اصلی را تشکیل می دهد. با استفاده از این دوربین می توانیم مضامین جانبی را از مقالات اصلی تاریخ بکشیم و حتی فیلم های کوتاهی را که از همه موارد خاص ترسیم کرده ایم بدست آوریم و حتی به یک محصول نهایی برسیم. داستان بازی در شخص اول گفته می شود و در سال دوم ، در شخص سوم که تنوع خوبی به گیم پلی می دهد و گمان می کنم انتخاب دید شخص اول با داستان مرتبط است و ما دلیل را در قسمت دوم پیدا خواهید کرد.

مانند سایر عناوین برای ایجاد سر ، دنیای سوابق گمشده جذاب و پر از جزئیات است و به لطف ظرفیت چرخش ، توجه اسپم با محیط اطراف افزایش می یابد و حتی دیالوگ های مخفی را جالب می کند. این ویژگی جذاب به تدریج قربانی ریتم تاریخ می شود و شما فقط می توانید داستان را از نیمه دوم بازی حرکت دهید تا ببینید که در نهایت می خواهد خودش را نشان دهد. آموزش دوستی Swann با سه شخصیت دیگر در ابتدا به خوبی گفته می شود ، و به لطف سیستم انتخاب گفتگوی جدید ، نیم ساعت اول جذابیت خوبی را نشان می دهد. تصمیماتی که پایه و اساس بازی های متمرکز بر تاریخ را تشکیل می دهد ، جذابیت خود را در Bloom & Rage حفظ کرده است. البته هیچ انتخاب نفس گیر وجود ندارد ، و تصمیمات شما فقط بر روابط با شخصیت های دیگر تأثیر می گذارد یا از پیشرفت بازی لذت می برد.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، در سیستم گفتگو ، مکانیسم جدیدی را می بینیم که به محیط اطراف گسترش می یابد ، و گاهی اوقات گزینه های قفل گفتگو باز می شوند. تصمیماتی که با دو شخصیت دیگر در تعامل هستیم بلافاصله با دو علامت “قلب” و “قلب شکسته” نشان داده می شود. این عملکرد باعث شد که این بازی کاملاً به ما بگوید که آیا ما انتخاب خوبی داشته ایم ، که باعث می شود گفتگو و سیستم تصمیم گیری در مورد بازی باشد و به بازیکن اجازه نمی دهد تا در زندگی واقعی بداند که آیا پاسخ خوبی برای دریافت دریافت می کند. برعکس و جواب درست می دهید؟ در این عنوان حداقل می توانیم دیالوگ های خاکستری و خنثی را در بین کوه 100 ٪ مثبت و منفی ببینیم. امیدوارم که در قسمت دوم بازی ، که آخرین بخش داستان است ، نقش تصمیمات این بخش از بازی آشکار می شود تا حداقل یکی از مشکلات تاریخ را از بین ببرد.

دنیای سوابق گمشده تحت پوست رنگی خود و یخ زدگی آن ، رگه هایی از تاریکی را نشان می دهد ، اما حتی در نقطه ای از آن به اصطلاح ، شخصیت ها هنوز مشخص نیستند ، و به لطف قلم فقیر ، من حتی در طول آن نگران آنها نیستم تجربه با آنها روبرو می شوند. با این حال ، مانند نسخه دوم LIS ، که به موضوع دنیای واقعی و بحث در مورد مهاجران آمریکایی می پردازد ، در سوابق گمشده: Bloom & Rage ، Corona Pandy اشاره ای به نوع واقعه ملموس است.
در دقایق اول بازی ، بهبود روشنایی و کیفیت خوب بافت در مقایسه با عناوین قبلی LIS کاملاً آشکار است ، اما به قیمت کمبود بازی ملایم ، کاهش فریم های گاه به گاه و آخرین بار است کنسول نقص فنی بازی در همان حالت به پایان نمی رسد و می توانید اشکالات خسته کننده را مشاهده کنید. ما امیدواریم که حداقل این اشکالات با به روزرسانی های آینده حل شود. به شخصه ، در طول تجربه 2 ساعته 2 ساعته ، مجبور شدم دو بار بارگیری کنم ، زیرا گزینه های تعامل و گفتگوی اشکال ناپدید شد. البته چند حشره خنده دار دیگر ، مانند خوردن شخصیت ها ، برای محیط زیست نیز قابل مشاهده بود.

مانند محیط و لباس ، جزئیات چهره شخصیت ها نیز به خوبی ساخته شده است ، و هم در گیم پلی یا در گربه ها ، این جنبه از کار او خوب است. اما انیمیشن چهره ها کار زیادی دارد و احساسات یکی از اصلی ترین یا زیر بار دیگر را می توان به خوبی به بازیکن منتقل کرد. نه تنها حرکات چشم و ابروها اغلب عنوان نسل هفتم است ، بلکه هماهنگی لب و دهان با صدای شخصیت هماهنگ نیست. ما حتی می بینیم که بعضی اوقات شخصیت ها در خارج از برش بسته می شوند.

اکنون که بحث با دهان بسته به گفتگوها رسیده است ، می خواهم به صدا و موسیقی که مانند پست های مثبت و منفی است نگاهی بیندازم. مهم نیست که ما چقدر جذاب هستیم ، ما در جو دنیای رنگارنگ Bloom & Rage با موسیقی جذاب و خارق العاده روبرو هستیم ، ما به راحتی نمی توانیم فراتر از سرزنش بازی باشیم. جای تاسف است که بگوییم صدای Swann در دو دوره اغراق آمیز و اغراق آمیز است. به خصوص در دوران نوجوانی ، گاهی اوقات احساس می کرد که او را هوش مصنوعی خوانده می شود ، زیرا ما لحن بسیار مصنوعی و گمشده ای داریم.
با پایان داستان گروه 1 و خواندن این انتقاد ، این سؤال ممکن است در ذهن شما باشد این است که آیا قسمت دوم بازی می تواند رکورد های خود را از دست بدهد.

اگر قرار بود باند 1 برای ادامه داستان کنجکاوی عمومی ایجاد کند ، این شکست می خورد. برخلاف آنچه که در عناوین موفق NOT NOOD دیدیم ، در اینجا هیچ گونه صخره ای مهم وجود ندارد ، بدون شکی که باعث می شود داستان در ذهن من باقی بماند ، و این بازی فقط سعی می کند تا اندازه گیری فوق طبیعی در زندگی این باشد که ما این است که ما عجیب دیده اید ، اما به جای ایجاد یک داستان واقعی و جذاب ، به یک کار کسل کننده و بی هدف تبدیل شده است.
مشکل اصلی این است که حتی اگر داستان در قسمت دوم به اوج خود برسد ، باند 1 پیش زمینه هوشمندانه ای نداشته است. شکل گیری روابط بین شخصیت ها در ابتدا کمی جذاب به نظر می رسد ، اما به سرعت تاریخ را در کلیشه های سطحی و ریتم غرق می کند. چرا باید از شخصیت هایی که حتی خود بازی را مختل نکرده اند مراقبت کنم؟
سوابق گمشده: بلوم و Rage Tape 1
اولین قسمت از Lost Records: Bloom & Rage ، با یک داستان کشیده ، شخصیت هایی با اهداف نامشهود و یک سیستم گفتگوی آشفته ، یک تجربه ناامیدکننده از Do't Hoch است. مشکلات فنی و انیمیشن های ضعیف نیز به نقاط ضعف آن دامن زده است. با این حال ، طراحی ضبط چشم محیط ها ، مکانیسم تحقق دهه 1980 و موسیقی شنیدنی برخی از نیروهای نادر است که نمی توان از آن غافل شد. اگر از طرفداران روایت هستید و گره نمی زنید ، ارزش آن را دارد که بازی را در سرویس PlayStation Plus زندگی کنید ، اما با قیمت بالایی ، ارزش خرید ندارد.
مشاوره مثبت:
- نورپردازی جذاب
- موسیقی را بشنوید
- طراحی
منفی:
- مشکلات فنی خسته کننده
- صدای مسخره شخصیت اصلی
- تصمیمات سطحی
- ریتم خیلی کند
- انیمیشن های ضعیف
- بی هدف
1
این بازی در PS5 با تجربه و معاینه
