علاوه بر رشد 5 ٪ در سالهای اخیر ، Obsidian اکنون با چندین شریک در زمینه توسعه همکاری می کند که به آنها در ارائه بازی های بزرگتر و پیچیده تر کمک می کند.

کمتر از پنج سال پیش ، مایکروسافت وارد یک مرحله خرید در بازی ها و رویدادهای سازمان یافته ای شد که در آن چندین استودیو به طور همزمان معرفی شدند. یکی از استودیوها که در سال ششم به این مجموعه پیوست ، سرگرمی Osidian بود که اکنون به عنوان بخش مهمی از Xbox شناخته شده است و این هفته نقش Avowed را راه اندازی کرد.
بنیانگذار و مدیر استودیو ، Firgos Ork Hart ، چندین بار در مورد خاصیت استودیوی Xbox صحبت کرد و در مصاحبه اخیر در پادکست های قفل نشده ، استودیو با استفاده از منابع مایکروسافت رشد کرد. او در مورد آن گفت.
ما در آن زمان حدود 5 نفر بودیم. از آنجا که او به Xbox پیوست ، نه تنها تعداد اعضای استودیویی به 4 افزایش یافته است ، بلکه اکنون ما چندین شریک در حال توسعه داریم.
در حال حاضر ، آنها در حال کار در دنیای خارج 2 هستند که انتظار می رود اواخر امسال منتشر شود. با این حال ، پروژه های دیگری در دست ساخت هستند و بسیاری از طرفداران امیدوارند که به دنیای مزایا بازگردند ، که خود استودیو تمایل به انجام آن دارد.
