کارگردان Overwatch 2 اخیراً اعتراف کرد که این عنوان طبق برنامه ریزی پیشرفت نکرده است و محبوبیت بازی جدید Rivals Marvel فشار زیادی را به تیمش برای بهبود تجربه وارد می کند.

در مصاحبه ای با GamesRadar ، از هارون کلر سؤال شد که آیا تیم سازنده اکنون دو ماه پس از رقیب خود ، مارول رقبای ، فشار می آورد و به نظر می رسد این عنوان یک عنوان موفق است. کلر اعتراف کرد که تیم Overwatch 2 به دلیل رقابت جدید در بازار عناوین تیرانداز هیرو ، فشار بیشتری احساس می کند و همین امر باعث شده است که آنها به دنبال وسایل بیشتری برای بهبود Overwatch 2 باشند.
کلر توضیح داد:
فشارهایی در تیم Overwatch وجود دارد و بسیاری از آنها داخلی هستند. این (سؤال) همیشه برای ما است ، چگونه می توانیم بهترین تجربه را به بازیکنان ارائه دهیم؟
بسیاری از مواردی که ما برای فصل های 1 و 2 اعلام می کنیم ، مانند مزایا و مراحل ، مواردی هستند که مدتهاست برای Overwatch در حال توسعه هستند و فکر می کنم پیشرفت دلگرم کننده آنها این است که وقتی بازی خود را تماشا می کنیم ، فکر می کنیم احساس می کنیم ما به بازی خود نگاه می کنیم.
در بسیاری از موارد در Overwatch ، هنگامی که ساعت ها تجربه را در بازی می گذرانید ، تقریباً احساس می کنید که یک حافظه ناخودآگاه و مکانیکی بازی می کنید. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که در بازی کمی جدید شویم ، اما نه تنها برای تنوع ، بلکه می خواهیم عمق بازی را افزایش دهیم.
کلر همچنین گفت که او از رقابت در این ژانر استقبال می کند ، زیرا او تیم را مجبور می کند به جای تکیه بر موفقیت های قبلی و ادامه یک مسیر امن و اثبات شده ، ریسک پذیر و خلاقانه عمل کند.
در حقیقت ، این رقابت به دلایل مختلف بسیار جالب به نظر می رسد. یکی از دلایل این است که ما می بینیم که یک بازی دیگر با ایده های قبلی ما استراتژی جدیدی را پیدا می کند. اما مهمتر از همه ، فشار برای تیم ما اعمال می شود. ما دیگر نمی توانیم “به معنای ایمن و ایمن” در توسعه توسعه دهیم و فصل های 1 و 2 به وضوح این فلسفه جدید را نشان می دهد.
در بخش دیگری از مصاحبه ، کلر معتقد بود که دلیل نارضایتی فعلی از Overwatch 2 را درک کرده است. به گفته وی ، مقدار زیادی از اظهار نظرهای منفی به فقدان بخش های تعاونی تاریخ برای Overwatch 2 باز می گردد ، که وعده داده شده بود به بازیکنان قبل از انتشار. توسعه این حالت تاریخ برای تمرکز بیشتر روی بخش PVP محفوظ است.
من دلیل این نظر منفی را می فهمم. Overwatch 2 ممکن است چیزی نباشد که فکر می کردند یا ما در ابتدا برنامه ای داشتیم. من این انتقادات را درک می کنم ، اما از دیدگاه تیم توسعه ، تنها چیزی که می توانیم تلاش کنیم بهبود بازی و تبدیل آن به بهترین نسخه ممکن است که می توانیم ارائه دهیم.
براساس آمار وب سایت STEMDB ، تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 پس از در دسترس بودن رقبای مارول ، حدود 2 درصد کاهش یافته است.