اشتراوس زلنیک ، مدیرعامل Take-Two Interactive ، گفت که حتی اگر هوش مصنوعی جایگزین توسعه دهندگان شود ، آنها باید حقوق خود را بپردازند. او فکر می کند اگر هوش مصنوعی پیشرفت بزرگی داشته باشد ، همیشه یک متفکر است که یک بازی خاص را انجام می دهد. او همین اعتقاد را به عناوینی مانند Borderlands 4 ، Mafia: The Old Company و GTA 6 دارد.

Zelnik این هفته با CNBC مصاحبه کرد تا در مورد عملکرد اخیر شرکت و برنامه های سال آینده بحث کند ، و عمدتاً روی رویدادی متمرکز شد که همه منتظر GTA 6 بودند.
ما از ابتدا از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرده ایم. (از گفتن جزئیات خودداری کنید) می گویم شرکت های سرگرمی تعاملی همیشه باید تا به امروز از ابزارهایی استفاده کنند و امروز این یک ابزار اطلاعاتی مصنوعی است. این ابزار می تواند دیجیتالی باشد ، اما کسی که از آن استفاده می کند انسان است.
وی ادامه داد:
من فکر می کنم نبوغ یک بازی انسانی است. ابزارها می توانند دیجیتالی باشند ، اما این نبوغ و خلاقیت انسانی است که باعث ایجاد یک بازی می شود. تجارت من و من به آن اعتقاد دارم.
استفاده از هوش مصنوعی تولیدی در صنعت بازی های ویدیویی بسیار بحث برانگیز است و در حال حاضر قوانین زیادی برای جلوگیری از از بین بردن کارمندان از کار خود وجود ندارد. علاوه بر این ، همه ما می دانیم که نمی توانیم به فوق ستاره ها اعتماد کنیم. کریستوفر هارتمن ، مدیرعامل آمازون بازی ها ، دورانی که بازیگران بازی های ویدیویی اعتصاب می کردند ، اهمیت بازی شبه نظامیان و صداها را زیر سوال برد که می گفتند “ما بازیگری برای شخصیت ها نداریم”.