یکی از بزرگترین مشکلات بازی های تلفن همراه ، وجود تبلیغات اجباری است که با وجود آزار و اذیت بازیکنان ، به سود خوبی برای توسعه دهندگان می رسد. Valve اکنون تصمیم گرفته است تا توسعه دهندگان آزاد شده در Steam را از پیگیری چنین سیاستی ممنوع کند.
به تازگی ، Valve قوانین جدیدی را در مورد سیاست های خود در مورد بازی های حاوی تبلیغات برنامه ارائه داده است. در این قوانین ، Valve به وضوح خاطرنشان کرده است که هر تبلیغی که بخشی از گیم پلی یا محتوا را تحت تأثیر قرار دهد ممنوع است. به عنوان مثال ، در بخشی از اعلامیه شرکت:
توسعه دهندگان نباید از تبلیغات به عنوان یک استراتژی برای بازی خود استفاده کنند.
VALVE سرانجام به توسعه دهندگان ارائه می دهد تا اقدامات خرد ، پسوندها و محتوای قابل بارگیری را برای افزایش درآمد خود ارائه دهند.