در ماه دسامبر ، عموم مردم در سراسر جهان نزدیک به 5 میلیون دلار برای بازی های Xbox هزینه کردند و مایکروسافت را به بزرگترین ناشر جهان در Xbox ، PlayStation و PC تبدیل کرد.
آمار توسط Ampère منتشر شده است. آثاری مانند ایندیانا جونز و دایره بزرگ و Call of Duty: Black Ops 6 کلمات کلیدی از مایکروسافت برای چنین دستاوردی بودند.
اما در پایان ، این Call of Duty بود که بیشترین موفقیت را برای مایکروسافت به ارمغان آورد. Ampère می گوید Call of Duty HQ تا پایان ماه نوامبر پس از انتشار Black Ops 6 ، حدود 2 میلیون کاربر را به خود جلب کرد.
مایکروسافت اکنون بیشتر روی استراتژی Multiplatform خود تمرکز می کند و در ماه دسامبر ، 5 ٪ از مصرف کنندگان بازی مایکروسافت از پلت فرم PlayStation آمده اند. باز هم ، در اینجا بزرگترین آمار فراخوان وظیفه است.
آمپر می گوید مایکروسافت از EA جلوتر است که 5 میلیون دلار کسب کرده است. عملکرد بهینه EA نیز عمدتاً به دلیل EA Sports FC 25 بود که همیشه پایین تر از EA Sports FC 24 بوده است.
داده های آمپر همچنین نشان می دهد که روز کریسمس ، 5 میلیون ساعت Fortnite بازی کرد و بازیکنان Fortnite آن روز به طور متوسط 1.5 ساعت را گذراندند. در 5 دسامبر ، 5 میلیون ساعت به عناوین Call of Duty اختصاص یافت.
دو بازی مهم دیگر این آمار رقبای مارول و راه تبعید 2 بود. رقبای مارول در ماه دسامبر 5 میلیون کاربر فعال داشتند و مسیر تبعید 2 حدود 5 میلیون دلار برنده شد. این دو اثر برای دسامبر برای ناشران چینی که نفوذ خود را در صنعت بازی افزایش می دهند ، یک ماه موفق را رقم زدند.
عناوینی مانند Marvel Rivals (Netease) ، Path of Exile 2 (Tencent) ، Infinity Nikki (Papergames) و Delta Force (Tencent) رتبه بندی چینی ها و ناشران Netsses را به ترتیب برنده پنجم و نهم و برای اولین بار در رتبه بندی
پیرس هاردینگ-رولز ، مدیر تحقیقات Ambere ، می گوید:
مقیاس جهانی در حال رشد ناشران بزرگ چینی متغیر جدیدی را به بازار بازی اضافه می کند و امروز صنعت بازی نه تنها رقابتی بلکه رقابت فوق العاده ای است.
براساس داده های NPD ، در ایالات متحده ، در همان نسل ، کنسول PS5 برای PS4 می فروشد ، در حالی که کنسول سری Xbox هنوز پشت Xbox One است.
هفته گذشته ، فیل اسپنسر ، مدیرعامل Gaming Microsoft همچنین توضیحات واضح تری در مصاحبه خود نسبت به استراتژی جدید Xbox ارائه داد.