در طول یک سال گذشته، Black Myth: Wukong موفقیت تجاری بسیار زیادی کسب کرد و در ماه اول بیش از 20 میلیون نسخه فروخت. علاوه بر این، تنها چند روز پس از راه اندازی، بیش از 1.44 میلیون بازیکن همزمان در پلتفرم Steam داشت. به گفته دنیل کاملیو، سرمایه گذاران چینی پس از موفقیت بازی، سرمایه گذاری زیادی روی Phantom Blade Zero انجام دادند و توسعه دهنده آن، S-Game، بودجه بیشتری دریافت کرد.
دانیل کامیلو، مشاور صنعت بازی های ویدیویی، توضیح داد:
موفقیت Wukong خود تنها دلیل افزایش بودجه Phantom Blade Zero نبود. در هر صورت، به سرمایه گذاران چینی ثابت شد که بازی های AAA بسیار سودآور هستند.
پس از انتشار Wukong، بسیاری از استودیوها سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های خود انجام دادند که جای تعجب نیست.
در نهایت، Phantom Blade Zero به لطف موفقیت Wukong، بودجه اضافی قابل توجهی دریافت کرد. هر دو منبع من موافقند که هیاهو و اشتیاق برای ووکونگ به تنهایی دلیل کافی برای سرمایه گذاری در پروژه S-Game Studio بود.
این گزارش زمانی منتشر شد که استودیوی S-Game تریلر جدیدی از گیم پلی Phantom Blade Zero را منتشر کرد. به نظر می رسد این بازی برای انتشار اواخر امسال برنامه ریزی شده است و برای پلی استیشن 5 (با پشتیبانی از PS5 Pro) و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.