در مصاحبه ای با پادکست Kinda Funny، Shuhei Yoshida، مدیر عامل سابق عناوین شخص ثالث و مستقل پلی استیشن، در مورد Bloodborne و نظریه خود مبنی بر عدم بازسازی یا بازسازی آن صحبت کرد.
هنگامی که از یوشیدا پرسیده شد که چرا سونی هیچ کاری با IP Bloodborne انجام نمی دهد، یوشیدا پاسخ داد:
من چیزی در مورد واقعیت داستان نمیدانم، زیرا سالهاست که در کسبوکار شخص اول پلیاستیشن فعال نبودهام. اما میازاکی عمیقاً عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر میکنم او علاقهمند است با این IP کاری انجام دهد، اما بعد از همه موفقیتهای اخیر، او تبدیل به یک مرد بسیار شلوغ شده است و نمیخواهد هیچ کس دیگری به بازی دست پیدا کند، و تئوری من این است که تیم پلیاستیشن این کار را خواهد کرد. به خواسته های او احترام بگذارد
سال گذشته هیدتاکا میازاکی در مصاحبه ای در مورد Bloodborne و نسخه PC این عنوان صحبت کرد که طرفداران سال ها منتظر آن بودند:
من می دانم که این بچه ها یک نسخه رایانه شخصی از بازی را می خواهند.
بدیهی است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، دوست دارم بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص که بازی در حال حاضر یک اثر نسبتا قدیمی است و در سخت افزار قدیمی گم شده است. من فکر می کنم هر کاری در این ایالت سزاوار آن است که بازیکنان بیشتری نسبت به کسانی که آثار ناب گذشته را بازی می کنند تجربه کنند. چیزی نیست که من با آن مخالفم.