در مصاحبه ای با Kotaku، سازندگان Skull and Bones در مورد عدم اطمینان خود در مورد موفقیت آن صحبت کردند و گفتند بسیاری از قسمت های گیم پلی فاقد عمق هستند.
تاکنون نظرات و شواهد مختلفی در مورد نقاط ضعف بازی Skull and Bones دیده ایم. این عنوان به سبک رزمی دریایی اواخر امسال منتشر خواهد شد، اما نه لزوماً به این دلیل که در بهترین حالت و آماده بودن خود قرار دارد. ظاهرا دلیل این روش انتشار، وجود قرارداد بین یوبی سافت و دولت سنگاپور است. (شرکت زیرمجموعه یوبی سافت در سنگاپور مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده دارد و یکی از بندهای این قرارداد انتشار بازی قبل از تاریخ مشخصی است.)
علیرغم به تعویق افتادن بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی 2023-24، لغو چهار عنوان یوبی سافت که دو عنوان از آنها اعلام نشده بود و دو مورد دیگر Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline و بدون توجه به تاخیر احتمالی Assassin’s Creed Rift تا سال آینده تعداد بازی های مهم این کمپانی که در شرف انتشار هستند زیاد نیست.
متأسفانه، سازندگان Skull and Bones که با Kotaku صحبت کردند، مطمئن نیستند که موفق شود و جای خالی عناوین اصلی دیگر را پر کند. یکی از توسعه دهندگان حتی ادعا کرد که چیز زیادی برای کشف در بازی وجود ندارد، فراتر از آن چیزی که گیم پلی اخیر Skull and Bones نشان داده است.
آنها در ادامه گفتند که قسمت های مختلف بازی با وجود عناصر متنوعی مانند جمع آوری منابع و شبیه سازی بقا، فاقد عمق هستند. با توجه به این بحث ها و عدم استفاده از قسمت داستان بازی و عرضه آن برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S با قیمت 70 دلار، احتمالا شاهد فروش بالایی نخواهیم بود. حال اگر گیم پلی بازی به اندازه کافی راضی کننده نباشد، بسیاری از بازیکنان در همان روزهای اول انتشار این عنوان را رها می کنند که این موضوع به برنامه های پس از انتشار آن لطمه بیشتری خواهد زد.
Skull and Bones در 8 نوامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، گوگل استادیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.