رئیس CD Projekt Red در مصاحبه ای با رسانه Eurogamer در مورد استراتژی بازاریابی و راه اندازی نسخه جدید The Witcher صحبت کرد.
Michał Nowakowski در مصاحبه ای با Eurogamer توضیح داد که تیم خلاق چگونه بازی های آینده را تصور می کند.
ما نسبت به آینده بسیار خوشبین هستیم، اما اگر بخواهیم کمی واقع بین باشیم، دلیل این خوش بینی، فکر می کنم، این است که بیشتر از آن آگاه هستیم. به عنوان مثال، وقتی درصد رضایت Cyberpunk 2077 در استیم با انتشار Phantom Liberty به 95 می رسد، باید بدانید که همیشه این اتفاق نمی افتد و آسان نیست. به همه افراد شرکت میخواهم این را بگویم: هیچ جادوی وجود ندارد، فقط سختکوشی و اطمینان از اینکه در مسیر درست قرار گرفتهاید شما را موفق میکند.
به گفته نواکوفسکی، یکی از بزرگترین درسهایی که استودیو از Cyberpunk 2077 آموخت، دانستن زمان شروع بازاریابی بود. او گفت:
زمانی که ما کمپین تبلیغاتی و پیش فروش Cyberpunk 2077 را با کیانو ریوز در E3 2019 راه اندازی کردیم، برنامه این بود که بازی را حدود یک سال بعد منتشر کنیم. این اتفاق نیفتاد و یک سال دیگر به کمپین تبلیغاتی ما اضافه شد. این باعث شد که برنامه های ما آسیب ببیند. من فکر می کنم یک سال زمان خوبی برای یک کمپین تبلیغاتی است.
ما از راه اندازی Cyberpunk 2077 درس های زیادی آموختیم و اعلام تاریخ عرضه قابل اعتماد یکی از آنها بود و با معرفی و عرضه Phantom Liberty این را ثابت کردیم. Phantom Liberty حدود 6 ماه پس از اعلام کامل و شروع پیش فروش منتشر شد که زمان خوبی برای توسعه بود. اما برای یک بازی جدید، یک سال یا کمی بیشتر هدف ما برای کمپین تبلیغاتی است.
سپس نواکوفسکی گفت که قبل از شروع کمپین تبلیغاتی، تیزرها و عناصر کوچک بازی را به نمایش خواهند گذاشت.
نسخه جدید سری The Witcher با کد Polaris در حال حاضر برای کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در حال توسعه است.