مایلز لزلی از Treyarch در مصاحبه اخیر خود درباره موفقیت Black Ops 6 صحبت کرد و در مورد قدرت سرویس Game Pass صحبت کرد.
او توضیح داد که این پلتفرم به بسیاری از بازیکنانی که برای خرید بازی مردد بودند، این فرصت را داد تا وارد دنیای Call of Duty شوند:
چیزی که ما متوجه شدیم این است که این پلتفرم به افرادی که ممکن است برای مدت طولانی شک و تردید داشته باشند یا از این فرنچایز دور بوده اند، این فرصت را داده است تا برگردند و بازی را تجربه کنند. ما نظرات جامعه بازی را رصد می کنیم تا آنها را بشنویم، آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و با رویکرد درست این مسائل را حل کنیم.
با این حال وی تاکید کرد که چالش اصلی آنها حفظ این بازیکنان خواهد بود. او همچنین گفت که فروش نسخه امسال Call of Duty بر روی پلتفرم های پلی استیشن و استیم حداقل 60 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.
Activision تایید کرده است که Black Ops 6 به بزرگترین نسخه در تاریخ Call of Duty تبدیل شده است و موفقیت همچنان ادامه دارد. با نزدیک شدن به انتشار Black Ops 6، تیم بازاریابی Activision کمپین تبلیغاتی گسترده ای را راه اندازی کرده است که برخی می گویند رقیب یک فیلم پرفروش است. در حال حاضر، اشتیاق بازیکنان برای فصل اول بازی بسیار بالاست و نقشه راه این عنوان پتانسیل بالایی دارد.