همانند عناوین قبلی این سری، بازیکنان Call of Duty: Black Ops 6 نیز از سیستم Spawn بازی در بخش چند نفره ابراز نارضایتی کرده اند. هر نسخه از Call of Duty مشکلاتی دارد که معمولاً با بهروزرسانیها برطرف میشوند و به نظر میرسد که Spawn یا بازگشت بازیکن به حالت چندنفره رقابتی، بزرگترین مشکل این نسخه باشد.
بازی Call of Duty: Black Ops 6 به تازگی منتشر شده است و بازخورد کلی در مورد کمپین و چند نفره مثبت بوده و طرفداران از تجربه بازی لذت می برند، اما دیگران با ظاهر نامناسب بازی دست و پنجه نرم می کنند.
یکی از کاربران Reddit یک میم به اشتراک گذاشت که در آن سیستم ریسپاون بازی Call of Duty: Black Ops 6 را به سخره می گیرد، همانطور که اغلب زمانی اتفاق می افتد که بازیکنان درست در مقابل یا پشت بازپان دشمن کشته می شوند. پس از انتشار این پست، دیگران نیز از این وضعیت انتقاد کردند. نقشه ای که بازیکنان به عنوان آزاردهنده ترین نقشه این بازی معرفی کرده اند، نقشه Warhead است که البته نقشه های دیگری مانند Babylon، Stakeout و Subsonic نیز از این مشکل در امان نیستند. در حال حاضر مقالات و بحث های زیادی در این زمینه در فضای مجازی وجود دارد.
اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این مشکل جدیدی برای بازیهای Call of Duty نیست. بسیاری از عناوین این سری دارای کمئوهای نامناسب هستند، و این تا حدودی به یک الگوی رفتاری در جامعه طرفداران تبدیل شده است. از آنجایی که Black Ops 6 یک بازی جدید است، توسعه دهندگان احتمالاً این مشکل را با بهروزرسانیهای آینده برطرف خواهند کرد.
یکی از دلایل احتمالی این است که بیشتر نقشههای Call of Duty: Black Ops 6 در مقایسه با سایر قسمتهای این سری، از نظر اندازه متوسط یا کوچک هستند. از آنجایی که نقشه های کوچک مانند Shipment و Shoot House در گذشته محبوب بوده اند، با تعهد Treyarch به به روز رسانی مداوم Call of Duty: Black Ops 6، مشکل تخم ریزی احتمالاً در یک پچ آینده حل خواهد شد.
لازم به ذکر است که فصل اول بازی هنوز شروع نشده است و ممکن است در مطالب بعدی شاهد انتشار نقشه های بزرگ تری باشیم تا با وجود این مشکل، Black Ops 6 با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شود در هفته اول آن