وی در خصوص اهداف ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان گفت: توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، ارتقای کیفیت خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، طبقه بندی و ارائه خدمات بر اساس رتبه بندی از مهمترین موارد است. اهداف مهم این دفاتر است.
به گزارش عصر چهارشنبه ICTNN، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، جواد غلامپور نیز افزود: 85 درصد دارای شرایط درجه دو و 2 درصد دفاتر دارای شرایط درجه سه بودند.
وی تصریح کرد: محاسبه رتبه دفاتر پیشخوان خدمات بر اساس جمع بندی ضوابط ارزیابی و در مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیش بینی شده است.
غلامپور در تشریح شاخص های دارای امتیاز منفی در رتبه بندی دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: دریافت وجوه مازاد بر هزینه خدمات ابلاغی، جعل یا تحریف پرونده و مدارک ارائه دهندگان خدمات، جابجایی دفتر بدون موافقت استانی. کارگروه کمبود امکانات لازم برای ارائه خدمات به جانبازان، معلولان و سالمندان. از جمله تخلفاتی است که اگر در دفاتر اتفاق بیفتد نمره منفی دارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدیرکل ارتباطات قم درباره عوامل تاثیرگذار در ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت نیز اظهار داشت: دریافت امتیاز انجمن استانی، درج امتیاز رضایت مندی متقاضیان خدمت و عدم دریافت امتیاز منفی در کمیته های رسیدگی به تخلفات از جمله عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی است. فرآیند دفاتر پیشخوان
تحریریه ICTNN شبکه خبری