نرم افزار استودیو Nixxes (نرم افزار Nixxes) جزئیات فنی جدیدی را در مورد بهبودهای Horizon Zero Dawn Remastered در بلاگ پلی استیشن به اشتراک گذاشته است.
به گفته این استودیو، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که پوشش گیاهی و شاخ و برگ متراکم تری را در سراسر دنیای بازی داشته باشند.
پاتریک بلانکنزی، هنرمند ارشد محیط زیست می گوید:
ما سایه ها، بافت ها، هندسه و تعامل شاخ و برگ را افزایش دادیم تا میزان پوشش گیاهی در ریمستر را به همان سطح کیفی Horizon Forbidden West برسانیم. ما همه اقلام شاخ و برگ Horizon Zero Dawn را ارزیابی کرده ایم و آنها را با تمام این ویژگی های جدید ارتقا داده ایم. ما این کار را برای صدها گیاه، بوته، گل و درخت انجام داده ایم.
جولیان هافمن، هنرمند محیط زیست، افزود:
از طریق همکاری ما با استودیو گوریلا، ما توانستیم سوالاتی بپرسیم و مستقیماً آخرین کار آنها در Horizon Forbidden West را با آنچه برای بازسازی انجام میدادیم مقایسه کنیم. این به ما اهداف بسیار خاصی داد تا روی آن کار کنیم، مانند نسل جدیدی از خزه که اکنون میتوانید در Horizon Zero Dawn Remastered ببینید.
برای من، تغییرات پوشش گیاهی بازی را زنده تر می کند و آن را به استانداردهای بسیار بالای بازی های Horizon می رساند. نتیجه یک دنیای منسجم است که می تواند برای اولین بار بازتولید یا تجربه شود.
NPCها و بهبود رفتار آنها از دیگر مواردی است که Nixus Software در این ریمستر روی آن کار کرده است. به طور خلاصه، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که شهرها و سکونتگاه ها متراکم تر به نظر برسند. NPCها اکنون به شیوه ای طبیعی تر و متنوع تر رفتار می کنند و باعث می شود دنیای بازی زنده تر شود.
همانند تراکم بیشتر شاخ و برگ و پوشش گیاهی، Horizon Zero Dawn Remastered نیز با نصب هایی که برای زمین، اشیا، ساختمان ها و غیره استفاده می کند، به دنبال نزدیک شدن به سطح کیفی Forbidden West بوده است. همچنین تایید شد که ریمستر بیش از 10 ساعت انیمیشن جدید موشن کپچر خواهد داشت.
بازی Horizon Zero Dawn Remastered در تاریخ 31 اکتبر 2024 (10 نوامبر 1403) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.