“Inclusion” یکی از جدیدترین گرایشها در صنعت بازی است و استفاده از آن توسط سازندگان بازیهای محبوب گسترده شده است. در حالی که داشتن شخصیت های خاص با پیشینه های مختلف به خودی خود چیز بدی نیست، اما مجبور کردن آنها به اضافه شدن اغلب باعث واکنش منفی بازیکنان می شود.
در یک نظرسنجی اخیر، مشخص شد که بیش از 95 درصد از گیمرها با اضافه کردن سیاست های گنجاندن شخصیت های درون بازی مخالف هستند.
به عنوان مثال در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League جنسیت شخصیت مستر فریز که سابقه طولانی در کمیک ها دارد به زن تبدیل شد و عناصر جنجالی دیگری به شخصیت خود اضافه کرد.
گنجاندن اجباری در بازی های ویدیویی تنها چند سالی است که در صنعت بازی وجود داشته است و شرکت هایی مانند Sweet Baby Inc. در تبدیل آن به بخشی جدایی ناپذیر از روند توسعه بازی نقش مهمی ایفا کرده اند.
Sweet Baby Inc یکی از تاثیرگذارترین شرکت هایی است که با نام های بزرگی مانند سانتا مونیکا، استودیوی بازی های Xbox، Warner Bros، Ubisoft و غیره کار کرده است. کارهای او را می توان در جدیدترین عناوین این استودیوها به وضوح دید. البته خوشبختانه اخیرا برخی از استودیوها مانند اسکوئر انیکس جسارت این را پیدا کردند که همکاری خود را با این شرکت پایان دهند.
علاوه بر این، اخیراً یکی از کارمندان Sweet Baby Inc. اعتراف کرد که این شرکت قصد دارد صنعت بازی را نابود کند که در نتیجه این شرکت و سیاست های آن به شدت مورد انتقاد گیمرها قرار گرفت. در هر صورت باید هر چه زودتر جلوی این روند مضر را گرفت تا اینکه آسیب بیشتری به بازی های محبوب بازیکنان وارد کند.