پس از شکست های Cyberpunk 2077، CD Projekt امیدوار است که با بازی The Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 برخی از طرفداران از دست رفته خود را به دست آورد. پاول ساسکو، دستیار کارگردان دنباله Cyberpunk 2077، نسبت به بازگشت طرفداران قدیمی بازی خوشبین است. استودیو
پل ساسکو اشاره کرده است که ممکن است هرگز امکان بازگرداندن “برخی” از طرفداران از دست رفته CD Projekt Red وجود نداشته باشد. با این حال، او گفت که این بهایی است که توسعه دهنده باید برای اتفاقی که رخ داده بپردازد. او امیدوار است با پروژه های توسعه یافته توسط Cd Projekt بتواند طرفداران قدیمی خود را بازگرداند. وقتی تیم سازنده در مورد تجربه باورنکردنی تماشاگران با Phantom Liberty شنیدند، ارزش زیادی در دنباله جدید Witcher، Cyberpunk یا Hadar (IP جدید استودیو) دیدند.
مدیر عامل CD Projekt، میکال نواکوفسکی، در یک بیانیه مطبوعاتی که در وب سایت این شرکت به اشتراک گذاشته شد، پیش نمایش نیمه اول سال 2024 را ارائه کرد. وی گفت که به کار روی توسعه بازی های جدید ادامه می دهند و همچنین بر افزایش فروش عناوین منتشر شده نظارت خواهند داشت. او همچنین اشاره کرد که شرکت در آن زمان در حال آماده شدن برای ورود به مرحله توسعه کامل The Witcher 4 (پروژه پولاریس) بود. به گفته میکال نواکوفسکی، تیم توسعه پروژه Polaris در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف بزرگ است که نشان دهنده پایان مرحله پیش تولید است. توجه داشته باشید که نیمه اول سال یک دوره شلوغ برای شعبه بوستون CD Projekt بود که پایه های Project Orion (عاقبت Cyberpunk 2077) را توسعه داد.