در پایان به این نکته اشاره شد که مکانیسم لوت در بازی با سری Nioh متفاوت است و مخاطب نیازی به ارتقاء مداوم سلاح یا زره خود ندارد و لزوماً همه دشمنان پس از مرگ جسم خاصی را ترک نمی کنند. دلیل آن این است که سازندگان می خواهند مخاطب بیشتر روی روند اصلی مبارزه تمرکز کند. البته به این موضوع نیز اشاره شد که بازی دارای سلاح های بسیار متنوعی است.
در پایان بخش چند نفره برای این بازی تایید شده است اما اطلاعات بیشتری در مورد آن نداریم.
Wo Long: Fallen Dynasty در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و پس از تاریخ انتشار روی بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
آقای یاماگیوا همچنین در مورد دعوا چنین گفت:
طی مصاحبه اخیر این دو با IGN شاهد انتشار اطلاعات مختلفی در رابطه با این عنوان بودیم. آقای یاسودا درباره پیشینه داستان و سختی های این بازی گفت:
آقای یاماگیوا ادامه داد:
چند روز پیش استودیو Team Ninja آخرین ساخته خود را با نام Wo Long: Fallen Dynasty معرفی کرد. حال شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این عنوان هستیم.
شخصیت اصلی بازی یک نیروی نظامی داوطلب است که نقش مهمی در داستان بازی دارد و البته مخاطب می تواند آن را کاملا شخصی سازی کند.
آقای فومیهیکو یاسودا، که پیش از این دو نسخه از سری Nioh را کارگردانی کرده است، به همراه آقای Masaaki Yamagiwa تهیه کننده Wo Long: Fallen Dynasty بوده است. جالب اینجاست که آقای یاماگیوا قبلا روی عنوان تحسین شده Bloodborne کار کرده بود و فضای کار سولزلیک را به خوبی می شناسد.
مبارزه بسیار سریع و سریع خواهد بود و در طول مبارزه مخاطب باید دائماً بین فاز دفاعی و تهاجمی جابجا شود. شخصیت اصلی بازی توانایی پرش دارد و حرکات و حملات او سریعتر از سری Nioh است، اما از آنجایی که می خواستیم حس کنترل واقعی یک انسان را حفظ کنیم، هیچ گونه حرکات غیر منطقی از شخصیت بازی نمی بینیم. از نظر ریتم مبارزات می توان گفت که این بازی نقطه وسط Nioh و Ninja Gaiden است.
این شماره در مورد سختی و چالش باز استنیز اعمال می شود. بدون شک Wo Long: Fallen Dynasty عنوانی بسیار چالش برانگیز و چالش برانگیز است. اما این بار از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده کردیم تا چالش و سختی مبارزات را بسیار لذت بخش تر از کارهای قبلی Team Ninja کنیم.
شما برای شکست دادن دشمنان جایزه ویژه ای دریافت می کنید، اما نکته اینجاست که دشمنان نیز اگر موفق به شکست دادن و کشتن شما شوند، چیزی پس می گیرند. این باعث حفظ تعادل قدرت در بازی می شود.
مشخص نیست چه دشمنان یا ما برای شکست یکدیگر دریافت خواهیم کرد، اما به نظر می رسد این مکانیک مکانیک تعویض قدرت یا چیزی شبیه به آن باشد.
داستان Wo Long: Fallen Dynasty در جریان قیام عمامه زرد، دوران سه پادشاهی در پایان سلسله هان در چین می گذرد.; جایی که شاهد جنگهای بزرگ و سیاه بودهایم و این زمان زمان جنگ و مرگ و ویرانی بود. زمانی که مردم در گروه ها و جوامع مختلف با یکدیگر می جنگیدند. چنین پس زمینه ای برای یک بازی نوع روح بسیار مناسب است. از طریق بازی در چین، ما شاهد دنیایی بسیار بزرگتر از کارهای قبلی خود هستیم که در ژاپن گفته می شد. این وسعت و عظمت به ما این امکان را داد که دنیای تاریک تر و جدی تر را به تصویر بکشیم.
سپس به این نکته اشاره شد که ساختار صحنه شبیه به سری Nioh خواهد بود و بازی به جای استفاده از دنیایی یکپارچه و متصل از مراحل کاملا متفاوت تشکیل خواهد شد. البته با توجه به قابلیت پرش در این بازی، به گفته سازندگان، در طراحی مراحل شاهد نوآوری های بیشتری نسبت به کار قبلی Team Ninja هستیم.
همچنین به این نکته اشاره شد که بازی دارای مکانیزم اخلاقی مبتنی بر تصمیم (Moral System) است که منجر به استراتژی های جدیدی در سبک Souls Like خواهد شد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری