پس از بتای چند نفره Call of Duty: Black Ops 6، Activision و Treyarch به بازخورد همه کاربران توجه کرده اند و به سرعت در حال بهبود نقشه ها، تخم ریزی، عملکرد بازی، سلاح ها، حرکت و غیره هستند. تا زمانی که بازی منتشر شود، بیایید نگاهی به همه چیزهایی که در این به روز رسانی ها بهبود می یابد بیاندازیم.
Black Ops در 6 ماه آینده منتشر خواهد شد. آخرین پست وبلاگ Treyarch نشان می دهد که چگونه آنها در حال بهبود حالت چند نفره بازی هستند.
کارت ها
نسخه بتا بخش چند نفره فقط تعداد کمی نقشه کوچک داشت. این باعث ایجاد رقابت های آشفته می شود. در زمان راه اندازی نیز نقشه های کمی بزرگتر برای بازی وجود خواهد داشت، از جمله:
- پرش کنید
- پروتکل
- شهر پایین
- کارت قرمز
- ورکوتا
- بازپرداخت
- کلاهک
ظاهر می شود
پس از گذراندن ده ها ساعت در بتای چند نفره، یکی از بزرگترین شکایات ما بازیکنان، مکانیک تخم ریزی بود. خیلی به هم نزدیک بودند. به گفته Treyarch، یکی از دلایل اصلی برگزاری بتا، بررسی سیستم تخم ریزی و جمع آوری داده ها بود.
عملکرد بازی
یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری بتا، کشف اشکالات و مشکلات عملکرد است. برخی از مشکلات مانند خطاهای اسکریپت، خطاهای UI، برخی از اشکالات و غیره وجود داشت که در زمان انتشار برطرف خواهند شد.
سلاح ها
به دنبال چشمگیر بودن سلاح های بازی در روز اول نسخه بتا، Treyarch چند حوزه کلیدی را اصلاح می کند:
- آسیب هدشات به طور قابل توجهی بهبود یافته است
- بهبود نفوذ گلوله قبل از پرتاب و کاهش آسیب گلوله پس از عبور از سطوح
- بهبودهای Sniper DS
- انیمیشن بهتر هنگام تعویض سلاح
- کاهش حرکت اسلحه در طول انیمیشن های خمیده
- هدف برای متعادل کردن شاتگان و SMGs
سیستم حرکت
Activision و Treyarch سیستم حرکت را بهعنوان نقطهی برجستهی گیمپلی Black Ops 6 اعلام کردند و در حالی که روان و نوآورانه به نظر میرسد، نسخه نهایی شامل موارد زیر نیز خواهد بود:
- انیمیشن های روان تر
- تنظیمات بهتر برای مکانیک کشویی
- بهینه سازی سیستم حمل و نقل هوشمند
علاوه بر تمام موارد فوق، ترازهای بسیار دیگری نیز وجود خواهد داشت.