یوشینوری کیتاسه، تهیهکننده Final Fantasy 7 Remake، گفت: «ما همیشه نسخه اصلی را در اولویت قرار دادهایم و فکر نمیکنم خط داستانی بازسازی به انتظارات طرفداران نسخه اصلی (بازی) خیانت کند.
همانطور که Final Fantasy 7 Remake موفق به انجام این کار شد، داستان Final Fantasy 7 Rebirth به روشهای جذابی انتظارات را زیر و رو میکند. در حالی که از بسیاری جهات سه گانه بازسازی، سرعت داستان اصلی را که طرفداران دیرینه به یاد دارند حفظ می کند، از جهات دیگری نیز آنها را شگفت زده می کند. علاوه بر ایجاد تغییرات قابل توجه، توسعه دهندگان همچنین می خواهند اطمینان حاصل کنند که طرفداران کهنه کار بازی اصلی تا پایان سه گانه احساس نکنند که انتظارات آنها خیانت شده است.
یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده این پروژه در مصاحبه با شبکه خبری انیمه، اطمینان داد که قسمت سوم بازسازی فاینال فانتزی 7 (یا هر نامی که انتخاب می کنند) تغییرات زیادی در داستان ایجاد نخواهد کرد، اما در عین حال. تیم توسعه امیدوار است که “نوع جدیدی از رضایت را به بازیکنان بدهد” که در گذشته با Final Fantasy 7 اصلی قادر به ارائه آن نبودند.
ما نظرات مختلفی را از بازیکنان می شنویم که می گویند: “اوه، این داستان چقدر قرار است نسبت به نسخه اصلی تغییر کند؟” و منظورم این است که این اتفاق نخواهد افتاد. ما همیشه نسخه اصلی را در ذهن داشتیم و فکر نمیکنم خط داستانی که دنبال میکنیم به طرفداران نسخه اصلی خیانت کند. اما در عین حال، 27 سال از انتشار نسخه اصلی Final Fantasy 7 می گذرد. کارهایی وجود دارد که فکر می کنم اکنون فقط می توانیم در پروژه بازسازی انجام دهیم که می تواند بعد از 27 سال نوع جدیدی از رضایت را برای بازیکنانی که این بازی را انجام می دهند به ارمغان بیاورد. این دقیقاً همان چیزی است که امیدواریم بازیکنان به زودی تجربه کنند.
اوایل امسال، تتسویا نومورا، کارگردان سه گانه تایید کرد که تیم سازنده در حال «سخت کار» روی قسمت بعدی بازسازی هستند. مدتی بعد، یوشینوری کیتاسه اظهار داشت که اسکوئر انیکس امیدوار است توسعه را در عرض سه سال به پایان برساند، که نشان می دهد این شرکت قصد دارد نسخه نهایی سه گانه بازسازی را حداکثر تا سال 2027 منتشر کند.