به نظر می رسد پلی استیشن 5 پرو Alan Wake 2 از Remedy Entertainment را با کیفیت 840p در حالت پرفورمنس اجرا می کند.
در قسمت هفتگی Direct 180 Digital Foundry، رزولوشن و نرخ فریم چند بازی در پلی استیشن 5 پرو مورد بررسی قرار گرفته است، از جمله Alan Wake 2 و Ratchet & Clank: Rift Apart. به نظر می رسد Alan Wake 2 در حالت Performance در 840p و 60fps و در حالت Fidelity در 1260p و 30fps اجرا می شود که با عملکرد مدل پایه پلی استیشن 5 مطابقت دارد، اما تیم Digital Foundry فرض می کند که PlayStation 5 Pro از فناوری PSSR استفاده می کند از FSR موجود در مدل پایه. علاوه بر این، مدل Pro از SSR برای بازتابها در حالت عملکرد استفاده میکند و بازتابهای ردیابی پرتو در حالت Fidelity اعمال خواهند شد.
سپس بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به صورت بومی با رزولوشن متغیر بین 1440p تا 1800p و 60 فریم روی پلی استیشن 5 پرو اجرا می شود که در مقایسه با مدل پایه باید گفت که بازی در حالت Quality با 40 فریم اجرا می شود. . با استفاده از فناوری PSSR، پلی استیشن 5 پرو بازی را در حالت پرفورمنس با وضوح 4K و 60 فریم اجرا خواهد کرد.
The Last of Us Part 2 به صورت بومی با کیفیت 1440p و 60 فریم بر ثانیه در پلی استیشن 5 پرو اجرا می شود، مشابه حالت Performance در مدل پایه. با این حال، به لطف فناوری PSSR پلی استیشن 5 پرو، کیفیت تصویر خروجی بسیار بهتر خواهد بود.
Horizon Forbidden West 4K بومی را روی پلی استیشن 5 پرو اجرا نمی کند. Digital Foundry فرض می کند که PSSR در بازی استفاده نشده است، اگرچه تشخیص آن دشوار بود. با این حال، پلی استیشن 5 پرو بازی را با جزئیات بیشتری نسبت به مدل پایه نمایش می دهد.
ردیابی اشعه در هاگوارتز Legacy در پلی استیشن 5 پرو بهبود یافته است، اگرچه نویز در پسزمینه قابل مشاهده است. به نظر می رسید که بازی روی پلی استیشن 5 پرو در 30 فریم اجرا می شد. انتظار می رود حالت 60 فریم بازی تفاوت چندانی با مدل پایه نداشته باشد.
Gran Turismo 7 در پلی استیشن 5 پرو دارای انعکاس RT است که با وضوح 1080p نمایش داده می شود. گزینه 8K با وضوح 1188p اجرا می شود و با PSSR باید به 4K برسد.
در نهایت، Dragon's Dogma 2 باید با سرعت 60 فریم بر ثانیه روی کنسول میان رده سونی اجرا شود و احتمالاً از PSSR استفاده می کند. بازی Assassin's Creed Shadows نیز با وضوح 864p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.