Capcom با نسخه بهبودیافته RE Engine جاه طلبی های زیادی دارد و هدف ناشر گرافیک واقعی است.
Capcom بدون شک یکی از بهترین توسعه دهندگان بازی AAA است. امروزه این ناشر معروف ژاپنی نه تنها به خاطر بازی های فوق العاده اش، بلکه به خاطر ویژگی های RE Engine خود نیز شناخته شده است. سال گذشته این شرکت نسخه جدیدی از این موتور انحصاری را با کد REX ارائه کرد. توسعهدهنده اکنون ادعا میکند که با این نسخه جدید موتور گرافیکی به دنبال واقعگرایی و واقعگرایی است.
در طول چهل و پنجمین AGM کپکام، از ناشر در مورد برنامه هایش برای تکامل موتور RE سوال شد. در پاسخ به این سوال، کپکام از سهامداران خواست تا اعلامیه های آینده را پیش بینی کنند، زیرا این تیم جاه طلبی های بزرگی برای موتور جدید خود دارد.
Capcom می گوید:
ما توسعه موتور خود را با هدف بهبود عملکرد و دستیابی به فناوری گرافیک واقعی به روز می کنیم.
این پاسخ نشان می دهد که کپکام مانند برخی استودیوها قصد دارد بازی هایی را منتشر کند که مرز بین تخیل و واقعیت را محو کند. همانطور که این شرکت به بهبود عملکرد اشاره می کند، احتمالاً هدف آن دستیابی به فوتورئالیسم بدون به خطر انداختن عملکرد است.
RE Engine یکی از بهینه ترین موتورهای گرافیکی در صنعت بازی محسوب می شود. بازیهایی مانند Devil May Cry 5 و Resident Evil 4 هنوز هم از بهترین عناوین نسل گذشته هستند و هر دو بازی بیش از 30 فریم در ثانیه روی کنسولهای نسل هشتم ارائه کردند. با تمام این تفاسیر، کپکام امیدوار است در بازی های آینده خود با REX Engine به فوتورئالیسم و واقع گرایی دست یابد.