در مصاحبه اخیر خود، آقای تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، در مورد امکان راه اندازی لابی 200 نفر در Fortnite با استفاده از Unreal Engine 6 صحبت کرد.
در حال حاضر ظرفیت لابی Fortnite در حالت Battle Royale 100 بازیکن است. به گفته سوینی، این عدد خاص به دلیل محدودیت های سروری است که در زمان عرضه بازی در سال 2017 وجود داشت. اما از آن زمان، فناوری و Enrail Engine راه طولانی را طی کرده اند.
Sweeney گفت که آنها نمی توانند 200 بازیکن را در یک سرور واحد داشته باشند. علاوه بر این، رایانه های موجود در مرکز داده بسیار کند بودند و این یکی از دلایلی بود که نقشه Fortnite به تعدادی جزیره مختلف تقسیم شد.
او ادامه داد:
ما هنوز فناوری ایجاد دنیایی وسیع و بدون مرز را نداریم که هر سازنده بتواند محتوای خود را در آن قرار دهد. بنابراین بسیاری از آنچه اکنون می بینید نسخه نهایی نیست. بلکه اینها راه حل های موقتی هستند که برای گذر از وضعیت فعلی برای دستیابی به قابلیت های نهایی که مدنظرمان است، استفاده می کنیم.
مدیرعامل اپیک گیمز در مورد تغییرات قابل توجهی که استودیو در نظر دارد با ادامه توسعه و بهبود Unreal Engine ایجاد کند، صحبت کرد. وی خاطرنشان کرد که مدل شبکه فعلی که بسیار محدود است، یکی از موضوعاتی است که Epic Games قصد دارد روی آن تمرکز کند.
او گفت که اگر امروز به آنچه در Unreal Engine 5 وجود دارد نگاه کنیم، جالب است که ببینیم شبیه مدل شبکه ای است که او برای Unreal Engine 1 در سال 1997 ایجاد کرد. این مدل در مسابقات Unreal و Unreal مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تا به حال پیشرفت های جزئی بدون نیاز به اهمیت داشته است. تغییر می کند.
به گفته سوینی، مشکل اصلی مدل شبکه فعلی موتور بازی آنها این است که اجازه نمی دهد سرورهای اپیک گیمز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که حتی اگر 10 میلیون بازیکن به طور همزمان آنلاین باشند، در نسخه های جداگانه یک دنیای مشترک هستند و نمی توانند یکدیگر را ببینند.
سوینی گفت این چیزی است که اپیک گیمز میخواهد با Unreal Engine 6 تغییر دهد. و این باعث افزایش تعداد بازیکنان در هر لابی میشود.
مدیرعامل اپیک گیمز افزود:
یکی از کارهای بزرگی که برای Unreal Engine 6 انجام می دهیم، بهبود مدل شبکه است. جایی که سرورها از تعداد زیادی از بازیکنان و توانایی انتقال یکپارچه بازیکنان بین سرورها و توانایی اتصال همه سرورها در یک مرکز داده یا چندین مرکز داده، برای شبیه سازی میلیون ها یا حتی میلیاردها بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می کنند.