هیدتاکا میازاکی، خالق Elden Ring و مدیرعامل FromSoftware، در مصاحبه جدید خود با Gamespot در مورد بازی های آینده این استودیو و مسیر پیش رو صحبت می کند.
بخشی از این مصاحبه را در ادامه می خوانید:
سوال اول: ایجاد بازی های جهان باز یک چالش بزرگ است و استودیو را به شدت درگیر می کند. آیا ساختار “دنیای باز” اکنون مبنای شما برای ساختن پروژه های آینده خواهد بود؟ آیا در آینده به ساختار خطی و تجارب متمرکزتر بازمیگردید؟
نمی توانم بگویم که ساختار «دنیای باز» مبنای یا استانداردی برای استودیو خواهد شد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، ما کارگردانان و طراحان زیادی داریم که در طول سال ها به بلوغ و رشد رسیده اند، بنابراین می خواهیم در مورد بازی های آینده ذهنی باز و نوآور داشته باشیم. فعلاً نمیتوانم چیزی بگویم، اما وقتی نسخههای بعدی FromSoftware را میبینید، احتمالاً به این مصاحبه نگاه میکنید و میگویید: “آه، پس منظور او همین بود.”
سوال دوم: هر نسخه جدید از استودیو فرصت جدیدی برای تکامل است، اما گاهی اوقات می شنویم که FromSoftware خود را تنها به عنوان یک تیم تولید کننده بازی های سخت معرفی می کند. در حال حاضر، برداشت شما از هویت استودیو چیست و فروم سافتور را چگونه میبینید؟
توصیف فصل بعدی FromSoftware در یک کلمه دشوار است، اما اگر مجبور باشم، می گویم “ارزش” و اینکه چگونه ایجاد “ارزش” بهترین راه برای توصیف آن است. مفاهیمی مانند فانتزی، محیط جهان، چالش و احساس پیروزی در چالش، بیشتر با ارزشهای شخصی من مرتبط بود تا ارزشهای استودیوی FromSoftware به عنوان یک کل.
این طراحان و کارگردانان جدید که پروژه های بعدی را رهبری می کنند، که به نظر من استعدادهای داخلی استودیو هستند، ممکن است دقیقاً این ارزش ها را نداشته باشند. در حال حاضر نمیخواهم چیزی بگویم و متعهد به هر رویکردی باشم، زیرا آنها را از ایجاد پروژههای جدید و نوآورانه باز میدارد.
در آینده نزدیک، فکر میکنم بازخورد طرفداران ما در مورد بازیها و میزان اعتمادی که به ما دارند، فرصتی برای ایجاد ارزشهای متفاوت و بیشتر برای آنها ایجاد خواهد کرد. فکر می کنم اکنون وظیفه ما این است که به انتظارات و اعتماد هواداران خیانت نکنیم.
سوال سوم: در Elden Ring توانستید حس ماجراجویی و پیروزی بر چالش را ایجاد کنید. فکر می کنید این دو مورد در اولویت شما در آینده خواهد بود یا ایده ها و موضوعات جدیدی برای پروژه های آینده در ذهن دارید؟
از یک طرف، من معمولاً روی چندین پروژه کار می کنم یا همزمان چند بازی را نظارت می کنم، بنابراین درجه سختی و احساس غلبه بر چالش ها همیشه در قلب کارگردانی و فلسفه طراحی بازی پروژه های تحت هدایت من باقی می ماند. . جهت. اما برای بازی های دیگر در حال توسعه، ممکن است موضوعات و عناصر اصلی دیگری وجود داشته باشد که در آینده می توانم در مورد آنها با جزئیات بیشتری صحبت کنم.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ ۲۱ ژوئن امسال برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری X/S، پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.