مدتی پیش فاش شد که وقایع بازی Assassin's Creed Shadows در مرکز ژاپن رخ خواهد داد، بر خلاف عناوین اخیر این فرنچایز، نقشه خیلی بزرگ نیست و به بزرگی Origins است.
Assassin's Creed Shadows جدیدترین بازی نقش آفرینی عظیم در فرنچایز تیم Ubisoft Quebec است. قانون تیترهای اخیر «هر چه بزرگتر بهتر» بوده است. Origins بزرگ بود، Odyssey بزرگتر بود، و Assassin's Creed Valhalla شاید حتی کمی بزرگتر بود. بنابراین، آیا یوبی سافت قصد دارد نقشه بازی Assassin's Creed Shadows را بیشتر گسترش دهد؟ خوشبختانه برای کسانی که عناوین اخیر Assassin's Creed را کمی سخت می دانند، پاسخ منفی است.
طبق مصاحبه اخیر با Simon Lemay-Comtois از Ubisoft Quebec، Assassin's Creed Shadows مقیاس نقشه را تقریباً به همان اندازه Origins کاهش داد. مطمئنا، Assassin's Creed Shadows هنوز هم دنیایی به وسعت 80 کیلومتر مربع خواهد داشت، اما بزرگتر از Andara نخواهد بود.
Lemmy-Kemtowa همچنین توضیح داد که بازی روی کدام قسمت از ژاپن تمرکز خواهد کرد، زیرا Ubisoft قصد ندارد تمام ژاپن را با وجود اندازه نسبتا کوچک این کشور بازسازی کند. وی در این زمینه گفت:
داستانی که ما روی آن تمرکز می کنیم بیشتر ژاپن محور است و نه تمام ژاپن، بنابراین ما یک ایده کلی از قلمروی که می خواستیم پوشش دهیم داشتیم. وقایع اصلی بازی در قلعه های کیوتو، اوزاکا و آزوچی اتفاق می افتد. ما به این مکان ها نیاز داریم، بنابراین سعی می کنیم تا حد امکان به ساختار این قلعه ها وفادار باشیم. سپس به این فکر میکنیم که بین این قلعهها چقدر آدم نیاز داریم تا بازی جذاب باشد، حس ماجراجویی وجود داشته باشد و چهار روز به معنای واقعی کلمه با اسب بین قلعهها سفر نکنیم.
با توجه به این مسائل، توسعه بازی کمی دشوار است. اما در نهایت تنوع شهرها و قلعه های ساخته شده در بازی حجم نقشه بازی را توجیه می کند.
بازی Assassin's Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.