به گفته BioWare، بازی اکشن نقش آفرینی Dragon Age: The Veilguard یک بازی مبتنی بر ماموریت است و جهان باز نخواهد بود.
در سال 2014، BioWare بازی Dragon Age: Inquisition را منتشر کرد که بزرگترین بازی در این سری است که به بازیکنان امکان می دهد تعدادی از نقشه های جهان باز گسترده را کشف کنند. در همین راستا، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که بازی بعدی این فرنچایز جهان باز باشد، اما اکنون مشخص است که Dragon Age: The Veilguard اثری جهان باز نخواهد بود.
کورین بوشه، کارگردان بازی Dragon Age: The Veilguard در مصاحبه ای با IGN تایید کرد که این نسخه یک بازی مبتنی بر ماموریت خواهد بود. او اطمینان داد که مراحل بازی همچنان فرصت های اکتشاف، مسیرهای انشعاب و محتوای اختیاری را برای بازیکنان فراهم می کند.
ما فکر می کنیم اینگونه بهترین تجربه روایی، بهترین تجربه لحظه به لحظه را به دست می آوریم. با این حال، در طول مسیر، برخی از مراحل نیاز به کاوش بیشتری نسبت به سایرین دارند. مسیرهای انشعاب جایگزین، اسرار، اسرار و محتوای اختیاری وجود دارد که می توانید پیدا کنید.
اما ماموریت محور بودن دقیقاً برای محتوای ثانویه چه معنایی دارد؟ کارگردان بازی میگوید بازیکنان در طول سفر خود انواع ماموریتهای اختیاری را تجربه خواهند کرد، چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس بزرگ، و رویکرد تیم توسعه این است که مطمئن شود همه چیز مدیریت و تنظیم میشود.
20 دقیقه از گیم پلی بازی Dragon Age: The Veilguard به تازگی منتشر شده است که نشان از مبارزات، شخصیت ها و انتخاب های بازی نیز تایید کرده است که عنوان مذکور دارای حالت های گرافیکی Quality و Performance بر روی کنسول ها خواهد بود.
Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.