کارگردان خلاق Arrowhead Game Johan Pilestedt گفت که این استودیو می خواهد مانند بلیزارد یا From Software رشد کند و در عین حال مستقل بماند.
آقای Pilestedt که سمت خود را به عنوان مدیر عامل Arrowhead Game ترک کرد تا روی ساخت بازی تمرکز کند، اخیراً مصاحبه ای با Gamesindustry انجام داده است.
وی در این مصاحبه گفت:
ما مفتخریم که یک استودیو مستقل هستیم.
باید ببینیم در آینده چه اتفاقی میافتد، اما هیچ چیز در برنامههای خرید شرکتی وجود ندارد. من میخواهم ببینم که چقدر میتوانیم رشد کنیم و جاهطلب باشیم، و با آمدن یک مدیرعامل جدید، پتانسیل بالایی داریم تا آینده را برای تبدیل شدن به شرکت بعدی از نرمافزار یا بلیزارد رقم بزنیم.
پیش از این، پس از موفقیت Helldivers 2، گمانه زنی هایی در مورد خرید Arrowhead Game توسط سونی وجود داشت.
شمس جرجانی، مدیرعامل جدید Arrowhead Game درباره اهداف این استودیو گفت:
هدف این استودیو تولید بازی های همکاری با کیفیت است. ما واقعاً میخواهیم Arrowhead را به یک استودیو پرچمدار تبدیل کنیم که در آن افرادی که میخواهند این نوع بازیها را بسازند، بگویند: “من میخواهم در این استودیو کار کنم.” وقتی بزرگ شدیم، خیلی دوست داشتیم در بلیزارد کار کنیم و این یکی از استودیوهایی بود که می توانستیم در آن کار کنیم. من فکر می کنم Arrowhead پتانسیل این را دارد.
اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت 500 نفره باشیم. در واقع، یک شرکت 500 نفره از بسیاری جهات بسیار مالیات برانگیز است. ما شاهد رشد خواهیم بود، اما آن را وسیله ای برای رسیدن به هدف خواهیم دید، نه یک هدف فی نفسه. ما هیچ برنامه ای برای عمومی شدن نداریم، فقط می خواهیم بازی های شگفت انگیزی بسازیم و مکانی عالی برای کار باشیم.
سونی هفته گذشته اعلام کرد که Helldivers 2 از زمان انتشار بیش از 12 میلیون نسخه بر روی پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی فروخته است.