اغلب، بسته بندی به فروشنده خاموش تشبیه می شود که برای اولین بار توجه مشتری را به خود جلب می کند. پس از جلب توجه، وسوسه می شود که محصول را برداشته و آن را بررسی کند. در نهایت مشتری نمی تواند چشم از بسته بندی برند شما بردارد و سریع آن را بخرد. قدرت و تاثیر بسته بندی بر فروش این نکته ای است که نباید از آن غافل شد.
اطمینان حاصل کنید که مارک با بسته بندی درست است
با ارائه یک محصول با کیفیت بدون بسته بندی، هرگز فروش بیشتری نخواهید داشت. جعبه ها می توانند به سرعت توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند تا آنها را از برند خریداری کنند. مهمتر از همه، یک محصول بدون بسته بندی خطر دستکاری و جعل را دارد. این مشکل به اعتبار و محبوبیت برند لطمه می زند و باعث می شود مشتری به شما اعتماد نداشته باشد. بسته بندی از هویت برند و اصالت محصول محافظت می کند و زمینه را برای فروش بیشتر محصولات فراهم می کند.
تبلیغات مادام العمر با طراحی بسته بندی منحصر به فرد
راه های زیادی برای تبلیغ برند شما وجود دارد و برای هر کدام باید هزینه زیادی پرداخت کنید. این تبلیغات برای مدت محدودی متعلق به شما خواهند بود. با سرمایه گذاری در طراحی و چاپ بسته بندی، به یک ابزار تبلیغاتی ماندگار دسترسی دارید. با استفاده از آن، متقاعد کردن مشتری برای خرید از برند کار سختی نخواهد بود. بسته بندی هوشمندانه و خلاقانه طراحی شده می تواند حتی ساده ترین محصولات را بسیار خاص جلوه دهد. بسیاری از برندها محصولاتی مشابه شما تولید می کنند. بسته بندی می تواند به یک بازاریاب حرفه ای تبدیل شود تا مشتری را متقاعد به خرید از برند کند.
بسته بندی را به یک مخزن اطلاعات برند تبدیل کنید
وقتی مشتری می خواهد محصولی را بخرد، ابتدا ویژگی های آن را بررسی می کند. در اینجا می توانید در مقاله تاثیر بسته بندی بر فروش آنلاین بیشتر ببین. اطلاعات مهم محصول بر روی جعبه گنجانده شده است. تا مشتری بتواند آن را تایید کند. این به مشتری اجازه می دهد تا یک انتخاب آزادانه و عاقلانه داشته باشد. این کار باعث افزایش اعتبار برند مشتری و افزایش اعتماد آنها به شما می شود
بسته بندی به خانه ای امن برای محصول تبدیل می شود
بسته بندی سلامت و ایمنی محصول را در داخل تضمین می کند. هیچ چیز بیشتر از دریافت یک محصول آسیب دیده نمی تواند به اعتماد مشتری به یک برند لطمه بزند. جعبه به خوبی از محصول در برابر ضربه، شکستگی، پارگی و سایر آسیب ها محافظت می کند. در نتیجه محصول سالم به دست مشتری می رسد و از خرید خود بسیار راضی خواهد بود. این امر مشتری را تشویق به خرید مجدد از برند می کند. همچنین امکان معرفی برند شما به دیگران را افزایش می دهد.
رقبای خود را حذف کنید
بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های شما بقا در این بازار رقابتی است. شما باید بتوانید محصول خود را از برندهای دیگر متمایز کنید. یکی از راه های موثر و قدرتمند برای رسیدن به این هدف، طراحی بسته بندی های خاص و جذاب است. بسته بندی جذاب می تواند یک محصول را به گوهری درخشان در میان برندهای مختلف تبدیل کند. درخشندگی و جذابیت آن چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند. بسته بندی ویژه نیز کیفیت بالای محصول را نشان خواهد داد. در نتیجه مشتری خرید از برند شما را به هر برند دیگری ترجیح می دهد.
مشتری محصولات باکیفیت را از دست نمی دهد
بسته بندی با کیفیت بالا ارزش بالای محصول را به مشتری منتقل می کند. همچنین نشان می دهد که محصول یک محصول بسیار خاص و با کیفیت است. در حالی که بسته بندی بی کیفیت از ارزش محصول می کاهد. حتی بدتر اگر محصول بسته بندی نداشته باشد. به سرعت از چرخه خرید و فروش حذف خواهد شد. بسته بندی به محصول هویت و اعتبار می بخشد و به مشتری اطمینان می دهد که محصولی با کیفیت دریافت می کند. در واقع بسته بندی به عنوان شناسه اصالت کالا عمل می کند.
درآمد این برند بیشتر از هزینه های آن است
ممکن است فکر کنید خرید بسته های زیادی از محصولات که متوقف نمی شوند بسیار گران است. این تصور غلط را کنار بگذارید و جعبه های اختصاصی سفارش دهید تاثیر جعبه و بسته بندی بر فروش را ببینید. می توانید از آن برای ارسال سرمایه زیادی به برند خود استفاده کنید. بسته بندی مناسب از محصول محافظت می کند بنابراین مجبور نیستید هزینه را به مشتری برگردانید. از طرفی ظاهر جذاب جعبه، مشتری را به خرید دعوت می کند. در واقع، بسته بندی چندین برابر هزینه ای را که برای تولید آن پرداخت کرده اید، به شما برمی گرداند.
در نگاه اول بر حواس مشتری چیره می شود
بسیاری از مردم یک محصول را صرفا بر اساس بسته بندی آن خریداری می کنند. وقتی مشتری وارد یک فروشگاه می شود، محصول شما تنها چند ثانیه فرصت دارد تا توجه او را جلب کند. برای رسیدن به این هدف به بسته بندی خلاقانه و متفاوتی نیاز خواهید داشت. بسته بندی باعث می شود که مشتری در همان لحظات اول از خود چشم پوشی کند. برداشت اولیه از برند او را تشویق به خرید می کند. محصول داخل بسته نیز با ذهنیت مثبت ارزیابی می شود. برداشت اولیه از یک برند که با بسته بندی به دست می آید، می تواند مصرف کننده را به مشتری وفادار تبدیل کند.
همکاری قوی در بسته بندی و فضای مجازی
بدون شک شما مدت هاست که فروش اینترنتی را وارد کسب و کار خود کرده اید یا به فکر آن هستید. بسته بندی تاثیر زیادی بر رضایت مشتری از برند شما دارد. از سوی دیگر، با گسترش فضای مجازی، فرصت بسیار خوبی برای فروش بیشتر محصولات شما ایجاد می شود. با طراحی جعبه های زیبا و متمایز، مشتری را تشویق می کنید تا عکس ها و فیلم های جعبه گشایی را در پلتفرم های شبکه های اجتماعی منتشر کند. این شما را به طور گسترده ای مشهور می کند. بسیاری پس از دیدن جعبه های برند شما برای خرید هیجان زده خواهند شد. در واقع مشتری و فضای مجازی دست به دست هم می دهند تا شما را سودآورتر کنند.
ارائه با کیفیت ترین بسته بندی در شبکه چاپ
تا اینجای کار خیلی خوبه تاثیر بسته بندی بر فروش آگاهی از برند. برای رسیدن به این هدف، بسته های شما باید حرفه ای و خلاقانه طراحی و چاپ شوند. پرینت نتورک در کنار شماست تا با بسته بندی باکیفیت، برندسازی شما را به پیش ببرد. در شبکه چاپ می توانید بر روند چاپ سفارش خود نظارت داشته باشید. کارشناسان و سازندگان گروه ما بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهند داد. همچنین با در نظر گرفتن خدمات ویژه از جمله تذهیب، حکاکی و … شما را در دریافت پیشنهادات بی نظیر یاری می کنیم. کافی است با مراجعه به وب سایت و تکمیل درخواست خود اطلاعات لازم را به دست آورید.
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2024/05/21/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8/
تحریریه ICTNN شبکه خبری