Take-Two Interactive گفت عناوین لغو شده این شرکت به هیچ یک از فرنچایزهای اصلی مربوط نمی شود.
Take-Two Interactive ماه گذشته اعلام کرد که 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و چندین بازی اعلام نشده را به عنوان بخشی از تلاش های شرکت برای کاهش هزینه ها لغو می کند. اگرچه جزئیات بیشتری در مورد پروژه های لغو شده ارائه نشده است، اخیراً اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفته است.
کارل اسلاتوف، رئیس Take-Two Interactive، طی گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت اعلام کرد که پروژه های لغو شده به هیچ یک از فرنچایزهای اصلی تعلق ندارند.
وی در این خصوص اعلام کرد:
ما در مورد تولیدات آتی خود که شامل حدود چهل عنوان تا سال مالی 2027 می شود بسیار هیجان زده هستیم. برنامه به روز رسانی انتشار ما منعکس کننده اقدامات کاهش هزینه ما است که به موجب آن چندین عنوان را لغو کرده ایم تا تلاش ها و منابع خود را بر فرنچایزهایی متمرکز کنیم که به اعتقاد ما چنین است. بهترین شانس برای دستیابی به موفقیت تجاری و انتقادی قابل توجه است.
این اوراق شامل هیچ یک از امتیازات اصلی ما نمی شود و انتظار نمی رود که تأثیر مهمی بر رشد درآمد خالص ما داشته باشد.
نام این پروژه های لغو شده هنوز مشخص نیست. Take-Two اخیراً دو استودیو Private Division، Roll7 و Intercept Games را تعطیل کرده است. بر اساس گزارش ها، تعداد زیادی از کارمندان بخش خصوصی نیز بیکار شده اند.
شرکت های تابع Take-Two بازی های بزرگی در دست توسعه دارند. Rockstar در حال کار بر روی GTA 6 مورد انتظار است که انتظار می رود در پاییز 2025 منتشر شود. Rockstar همچنین دارای حقوق مالی و انتشار برای بازسازی Max Payne 1 و 2 است که توسط Remedy Entertainment توسعه یافته است. 2K Games همچنین بازیهای جدید Mafia و Borderlands را در دست ساخت دارد و دو استودیو Ghost Story Games و Cloud Chamber به ترتیب روی ساخت Judas و BioShock 4 کار میکنند.