یورگن گولدنر، مدیرعامل سابق Focus Home Interactive، به عنوان مدیر عامل موقت Payday 3 تا زمانی که هیئت مدیره جایگزین دائمی پیدا کند، خدمت خواهد کرد.
به دنبال اجرای ضعیف Payday 3، هیئت مدیره Starbreeze مدیر عامل استودیو (Tobias Sjögren) را اخراج کرد. یورگن گلدنر، عضو هیئت مدیره، به عنوان مدیرعامل موقت در حالی که شرکت در جستجوی جایگزین دائمی است، خدمت خواهد کرد. تورگنی هلستروم، رئیس هیئت مدیره، گفت:
شرکت ما استراتژی مشخصی بر اساس ایجاد بازی های جذاب بر اساس ویژگی های فکری و دارای مجوز دارد. ارزیابی کلی هیئت این است که اجرای این استراتژی مستلزم رهبری متفاوت است. یورگن گلدنر از سال 2023 عضو هیئت مدیره بوده است و با بیش از 40 سال تجربه در این بخش، به نظر می رسد راه حل موقت مناسبی باشد. از طرف هیئت مدیره، مایلم از توبیاس شوگرن به خاطر دستاوردهایش در سه سال گذشته تشکر کنم. توبیاس سکان هدایت Starbreeze را در دوران سختی برای استودیو به دست گرفت و ما برای او در تلاش های آینده اش آرزوی موفقیت داریم.
گلدنر که نقش او به عنوان عضو هیئت مدیره و نامزد ریاست هیئت مدیره تحت تأثیر این تحولات قرار نگرفت، از سال 2023 عضو هیئت مدیره بوده است. او قبلاً به عنوان مدیر عامل Focus Home Interactive کار می کرد و دارای 40 سال تجربه در این بخش است. گلدنر در رابطه با برنامه های این شرکت پاسخ داد:
Starbreeze سابقه درخشانی در توسعه و انتشار بازی های جهانی دارد. پس از انتشار Payday 3، این شرکت موقعیت خوبی برای استفاده از نقاط قوت سازمان برای کسب درآمد و گسترش سبد دارایی های معنوی خود دارد. من مشتاقانه منتظر به عهده گرفتن نقش رهبری و همکاری با مدیریت برای اطمینان از اجرای این استراتژی هستم.
اگرچه نه هیئت مدیره و نه گلدنر از زمان عرضه بازی در مورد عملکرد Payday 3 اظهار نظری نکرده اند، استودیو ماه گذشته اعلام کرد که این بازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. محصول مورد بحث به دلیل مشکلات سرور راه اندازی دشواری داشت. طرفداران به سرعت از طراحی ضعیف صحنه، ماهیت همیشه آنلاین بودن، عدم وجود ویژگی های افزایش کیفیت در مقایسه با Payday 2 و موارد دیگر شکایت کردند. استودیو Starbreeze اولین افزونه پولی به نام Syntax Error و چندین به روز رسانی را برای Payday 3 منتشر کرده است که آخرین آنها شامل رفع 300 باگ و بهبودهای مختلف است.