پاسخ کلی توسعه دهندگان Starfield این است که کاغذبازی های زیادی برای انتشار به روز رسانی ها وجود دارد.
Bethesda چندین ماه است که بهروزرسانیهای منظم را برای رفع باگهای مختلف Starfield منتشر کرده است. این در حالی است که مددرها اغلب بسیاری از مشکلات مشابه را قبلاً برطرف کرده اند. پس از راه اندازی به روز رسانی Starfield امروز، استودیو توضیح داد که چرا موددرها ممکن است سریعتر از توسعه دهندگان بتوانند اشکالات را برطرف کنند.
مدیر انجمن VaultOfDaedalus رابرت اونیل در Reddit توضیح داد:
تغییرات رسمی و افزودن محتوا باید از طریق فرآیندهای طولانی صدور گواهینامه و مستندسازی، به ویژه برای کنسول ها انجام شود. به همین دلیل، نسخه بتا فقط برای کاربران Steam در دسترس است.
یادداشتها همچنین خاطرنشان میکنند که رفع اشکال بهتر است گروهبندی شده و در بهروزرسانیهای بزرگتر و یکپارچهای منتشر شوند که به اهداف شعبه دست مییابند، نه اینکه به صورت موردی در دسترس باشند.
پروژههایی مانند پچ باگهای Starfield Community Patch در بازی در کنار بهروزرسانیهای رسمی، و اگر تا به حال بازی Bethesda را انجام دادهاید، میدانید که اولین کاری که باید انجام دهید اضافه کردن مودهایی برای رفع اشکالات در بازی است. این روش نیز صادق است. برای استارفیلد حداقل اکنون واضح است که دلیل اینکه توسعه دهندگان نمی توانند همزمان با مددرها باگ های بازی را برطرف کنند، فرآیندهای سازمانی پیچیده هنگام انتشار محتوای اضافی است.