بازی بعدی از سری Battlefield از استودیوی Ripple Effect، که قبلاً با نام DICE LA شناخته می شد، با هدف ارائه باورپذیرترین جلوه تخریب پذیری در بازی های ویدیویی است.
طبق یک آگهی استخدام جدید، این استودیو به دنبال استخدام یک طراح ارشد جلوه های ویژه سه بعدی است تا به ایجاد واقعی ترین جلوه های تخریب پذیری در صنعت بازی های ویدیویی کمک کند.
Ripple Effect Studio تنها یکی از بسیاری از استودیوهایی است که بر روی فرنچایز Battlefield کار می کنند. همانطور که احتمالا می دانید، روند توسعه پس از انتشار ناامید کننده Battlefield 2042 تغییرات زیادی کرده است و این استودیو نیز از این قاعده مستثنی نیست.
شاخه اصلی DICE همچنین در حال حاضر روی توسعه یک تجربه چند نفره نسل بعدی برای Battlefield کار میکند و همچنین در حال کار بر روی بخش تکنفره آینده Battlefield برای استودیوی جدید Ridgeline Games، به رهبری یکی از خالقان Halo، Marcus Lehto است. و همکاری کنند.
به گفته EA، استودیوی Ripple Effect تجربه جدیدی از Battlefield را ارائه خواهد کرد و در عین حال به هویت سری وفادار می ماند.
استودیو مذکور قبلاً به عنوان یک تیم پشتیبانی عمل کرده است و پروژه قبلی آنها همکاری با DICE برای ساخت Battlefield 2042 بوده است.
EA برنامه های خود را در دسامبر 2021 برای ایجاد تغییرات قابل توجه و توسعه یک دنیای متحد برای Battlefield اعلام کرد. در همین راستا، اسکار گابریلسون، مدیر سابق DICE، تیم را ترک کرد و وینس زامپلا، بازی ساز معروف و بنیانگذار Respawn و Infinity Ward به عنوان ناظر فرنچایز Battlefield انتخاب شد.
آیا به آینده Battlefield امیدوار هستید؟