سازندگان عنوان ترسناک Slitterhead اعلام کرده اند که در سال آینده اطلاعات جدیدی از این بازی ارائه خواهد شد.

استودیوی بازی سازی بوکه که توسط کیچیرو تویاما، خالق Silent Hill و Gravity Rush تاسیس شد، اولین بازی خود را با نام Slitterhead در The Game Awards 2021 معرفی کرد. این بازی بازگشتی به ژانر ترسناک برای تویاما و تیمش و همچنین یک بازی هیجان انگیز خواهد بود. چشم انداز برای طرفداران با این حال، از زمان معرفی اولیه بازی، اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است. با این حال، تویاما اخیرا در مصاحبه ای گفته است که سال 2024 سال بزرگی برای Slitterhead خواهد بود.
آقای تویاما اخیرا مصاحبه ای با سایت 4Gamer.net انجام داده است. این رسانه مجموعه ای از مصاحبه ها را ترتیب داده است که در آن از برنامه نویسان ژاپنی در مورد جاه طلبی هایشان برای سال 2024 سوال می کند. در این سری مصاحبه از 176 سازنده مختلف پرسیده شد که در سال آینده چه خواهند کرد.
تویاما در مورد بازی Slitterhead گفت:
سال 2024 سال تعیین کننده ای خواهد بود که در آن Slitterhead، اولین بازی استودیو ما، عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه این موضوع به طور قابل توجهی آینده ما را تحت تاثیر قرار می دهد، امسال سال مهمی خواهد بود. بنابراین می خواهم با اشتیاق با آن روبرو شوم.
البته کیچیرو تویاما تنها فردی از استودیوی بازی سازی بوکه نبود که با او مصاحبه شد. کازونوبو ساتو، که قبلا با تویاما در سریال Siren کار کرده بود، گفت:
بازی Bokeh همچنان به سختی روی توسعه Slitterhead کار می کند. فکر می کنم سال آینده سال ویژه ای برای این پروژه باشد.
به گفته سازندگان، به نظر نمی رسد که Slitterhead در سال 2024 منتشر شود، اما هنوز هم امکان پذیر است. همانطور که گفته شد، واضح است که تیم سازنده برنامه های بزرگی برای افشای جزئیات جدید در مورد بازی در زمانی در سال 2024 دارد. اگر Bokeh Game تریلرهای جدیدی را در اوایل سال جدید منتشر کند، تصور اینکه آنها بازی را مثلاً در ماه اکتبر منتشر کنند غیرممکن نیست. 2024، اگرچه انتشار در 2025 چندان غافلگیر کننده نخواهد بود. زیرا این استودیو در تلاش است تا با اولین بازی خود خود را برای موفقیت آماده کند، در هر صورت قطعا در ماه های آینده بیشتر در مورد این بازی خواهیم دانست.
نظرت راجع به آن چیست؟
